Hvilken øjenskygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Lou87

Tænker mørkegrå/ sort med lidt lilla.
Har set flere der har haft matchene tøj og skygge på - sys sagtens det ka være flot!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Strawberry skriver:

Hvilken øjenskygge synes i, ville være pænest til en lilla galla kjole og sorte smykker?

tag kjolen med og spørg en i magasin/matas. De er gode til at hjælpe

Anmeld

24. april 2012

.....

Lou87 skriver:

Tænker mørkegrå/ sort med lidt lilla.
Har set flere der har haft matchene tøj og skygge på - sys sagtens det ka være flot!!

Sort bliver det hvertfald ikke, for det klæder mig desværre ikke . Hvis det bliver en lilla, tænker jeg på at en lyse lilla evt ville være pænest

Anmeld

24. april 2012

.....

mor:) skriver:

tag kjolen med og spørg en i magasin/matas. De er gode til at hjælpe

Haha, vil ikke tage min kjole med...den er lang og lidt tung . Men kunne godt sige at jeg har en kjole der er lilla osv. nede i matas

Anmeld

24. april 2012

M (:

Ja, det tror jeg også at jeg ender med og eeeelsker matas. De har alt for meget godt makeup

Ellers elsker jeg eyeslipsface.dk, de har parabene og parfumefri make up (i hvert fald produkterne under minerals) til nærmest ingen penge..

De leverer hurtigt, og produkterne er lækre! Grunden til, at det er så billigt er, at de KUN sælger deres produkter på nettet.. Hvis man tilmelder sig deres mailsystem får man rabatkoder ca. én gang ugentligt.. (:

Anmeld

24. april 2012

.....

M (: skriver:

Ellers elsker jeg eyeslipsface.dk, de har parabene og parfumefri make up (I hvert fald produkterne under minerals og studio) til nærmest ingen penge..

De leverer hurtigt, og produkterne er lækre! Grunden til, at det er så billigt er, at de KUN sælger deres produkter på nettet.. Hvis man tilmelder sig deres mailsystem får man rabatkoder ca. én gang ugentligt.. (:

Har hørt meget godt om det mærke . Især deres børster og øjenskygger

Har du prøvet deres mascara? Skal prøve en ny mascara i næste månede regner jeg med..køber en ny mascara hver gang, at jeg bliver færdig med den jeg bruger lige pt, da jeg godt kan lide at prøve de forskellige, for at finde frem til den perfekte mascara

Anmeld

24. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Strawberry skriver:

Haha, vil ikke tage min kjole med...den er lang og lidt tung . Men kunne godt sige at jeg har en kjole der er lilla osv. nede i matas

nå oki. haha..tænkte slet ikke over det

Anmeld

24. april 2012

M (:

Strawberry skriver:

Har hørt meget godt om det mærke . Især deres børster og øjenskygger

Har du prøvet deres mascara? Skal prøve en ny mascara i næste månede regner jeg med..køber en ny mascara hver gang, at jeg bliver færdig med den jeg bruger lige pt, da jeg godt kan lide at prøve de forskellige, for at finde frem til den perfekte mascara

Nej, har desværre ikke prøvet deres mascara, men kun deres blush, concealer og foundation (som jeg ELSKER!), og deres flydende streg. Stregen er okay, men desværre klumper det lidt omkring børsten..

Derimod er jeg helt forelsket i MaxFactors False Lash Effect Fusion og Nilens Jord Jumbo Volume Mascara (specielt sidstnævnte kan klart anbefales!)..

Anmeld

24. april 2012

.....

mor:) skriver:

nå oki. haha..tænkte slet ikke over det

Hæhæhæ

Anmeld

24. april 2012

.....

M (: skriver:

Nej, har desværre ikke prøvet deres mascara, men kun deres blush, concealer og foundation (som jeg ELSKER!), og deres flydende streg. Stregen er okay, men desværre klumper det lidt omkring børsten..

Derimod er jeg helt forelsket i MaxFactors False Lash Effect Fusion og Nilens Jord Jumbo Volume Mascara (specielt sidstnævnte kan klart anbefales!)..

Bruger faktisk aldrig de ting du nævner , og har aldrig brugt blush, haha. Flydende eyeliner har jeg, men kan bedre lide at bruge blyant eyeliner indtil videre

Har set begge mascara i matas, som du nævner . Nilens jord har jeg hørt skulle være god. Overvejer lidt at prøve den gule helena rubinstein mascara...den med leopard prikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.