Hvilken øjenskygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.427 visninger
51 svar
0 synes godt om
24. april 2012

.....

Hvilken øjenskygge synes i, ville være pænest til en lilla galla kjole og sorte smykker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

M (:

Hvilken øjenskygge synes i, ville være pænest til en lilla galla kjole og sorte smykker?

Tror ikke jeg ville gå efter farver (og har en gang lært, at man ALDRIG må matche øjeskygge efter tøjet, så lilla er i hvert fald udelukket), ville nok vælge en brun øjenskygge med lidt gyldent i (hvis det skal være øjenskygge), ellers ville jeg nok lægge en tynd streg i sort eller guld..

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

Smokey eyesssss

Anmeld

24. april 2012

Isaac's mor

Smokey eyesssss

Anmeld

24. april 2012

.....

M (: skriver:

Tror ikke jeg ville gå efter farver, ville nok vælge en øjenskygge brun med lidt gyldent i (hvis det skal være øjenskygge), ellers ville jeg nok lægge en tynd streg i sort eller guld..

Jeg havde også tænkt på en slags brun i øjenskygge . Ved nemlig at jeg ville være pæn brun til den tid..Vil ikke have pang farver på, men heller ikke være vildt sort rundt om øjnene

Anmeld

24. april 2012

M (:

Strawberry skriver:

Jeg havde også tænkt på en slags brun i øjenskygge . Ved nemlig at jeg ville være pæn brun til den tid..Vil ikke have pang farver på, men heller ikke være vildt sort rundt om øjnene

Så tror jeg en gylden brun er vejen frem!  

Anmeld

24. april 2012

.....

Sophie.Hammershøy skriver:

Smokey eyesssss

Hahah . Så bliver det nok med en slags brun..Har nemlig prøvet med helt sorte nuancer, og det klæder mig desværre ikke

Anmeld

24. april 2012

.....

Så tror jeg en gylden brun er vejen frem!  

Jaa, men jeg synes der findes så mange brune nuancer..det er en helt jungel at finde rundt i

Anmeld

24. april 2012

M (:

Strawberry skriver:

Jaa, men jeg synes der findes så mange brune nuancer..det er en helt jungel at finde rundt i

Du må bare ned i butikken og prøve løs på håndleddet eller bede om hjælp (og nogen gange giver de gerne en gratis make-over i f.eks. matas)..

Anmeld

24. april 2012

.....

Du må bare ned i butikken og prøve løs på håndleddet eller bede om hjælp (og nogen gange giver de gerne en gratis make-over i f.eks. matas)..

Ja, det tror jeg også at jeg ender med og eeeelsker matas. De har alt for meget godt makeup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.