pfyy pfyy pfyyyyyy...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

Anna-Rosa

Grynt/Tina skriver:

LOOOL hvor er I bare søde :$

Anja, så du havde nogle start vanskligheder, men prøv lige at se på dine unger, de er da bare de skønneste unger i verden (L) Og så er der jo også ordsproget der siger, alt godt kommer til dem som venter (L) Det må have været en ufattelig lang og hård tid du gik igennem for at få dine piger, men nu er de her (L)

Lige præcis...hvor heldig har man lov at være?? Jeg takker også for dem hver dag(L)
det var sk... hårdt at gå igennem, og man glemmer det aldrig, men omvendt så er man jo SLET ikke alene i verden..Der er jo desværre rigtig mange der har gennemgået noget der ligner..:)
og selv tak for de søde ord(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Grynt

Der er bare ikke noget i verden der er bedre end at være mor (L)

Jeg kan kun forstille mig hvordan du må have haft det og hvad du har gået igennem så stort kram til dig (H) Du er for sej...tænk en kamp men nu sidder du her sammen med alle os andre tosse-quinder og er blevet moar x2 det er da for vildt 8D

Grynt som bare skal samle manden underhyler op så er jeg med rogn (C) så der skal bare passes på max :S og nej jeg skal ikke have flere unger ;)

Men hvad med dig Anja, er I færdige eller håber du på en lille mirakkelbaby mere? Og hvad skal I igennem for at få sådan en bette en igen?

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Ja det er lidt trist at sige at vi ikke skal have flere, når det er noget der er blevet bestemt for os. Men ingen af os har lyst til at gå forløbet igennem igen, desuden synes jeg det er ni LANGE mdr. fuld af bekymring...Jeg lavede ikke andet end at bekymre mig om de nu havde det godt under graviditeten. Anna-Mai (den store) var faktisk død da hun blev født, og vha hjertemassage genoplivede de hende hurtigt..Men det sætter nogle spor og man tænker at det er dejligt at man overhovedet har fået lov at få to børn, og så ovenikøbet raske...
Miraklernes tid er jo ikke forbi endnu og kommer der en baby helt af sig selv, må det være "guds vilje" og så er den hjertens velkommen, men ellers stopper det her, ved de to vi har fået:)

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii gyyyyyyyyys sikke da en oplevelse 8( Hvorfor var hun død? Og har hun overhovedet taget skade af det??? Det må simpelthen være jordens frygtligste oplevelse 8(

Og kender godt det med at være totalt hys gennem sin graviditet...også selvom jeg ikke havde/har haft grund til det. Syntes bare at jo ældre jeg er blevet og jo mere man lære gennem nettet osv jo mere gak i låget blev jeg. Da jeg fik de 2 første var jeg bare lykkelig uviden om (næsten) alt. Kan huske min største frygt dengang jeg ventede min store søn var om han var født med tænder :)) LOOL det kan jeg grine af idag, men det var bare ikke sjovt dengang:( Og hvorfor jeg frygtede de tænder aner jeg faktisk ikke (?)

Selvom jeg ikke skal have flere er det stadig lidt sørgeligt syntes jeg. Det er jo ligesom et kapitel i ens liv man siger farvel til ala i stil med; nu er jeg for gammel til at få flere børn. Men jeg glæder mig da også til den tid hvor de 2 små er så store at vi kan sende dem på ferie hos bedsteforældrene uden ble mm ;) Og begynde at dyrke MIG lidt igen :P

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Jamen vi har aldrig fået en helt klar forklaring..De siger bare at hun var stresset... Meeen de havde heller ikke så travlt med at få hende ud.. Hun er simpelthen så kvik i pæren, og har altdi været hurtigere til at lære tingene end hendes jævnaldrende, så hun fejler intet. Men jeg kan huske da jeg lå på sygehuset med hende (lå der 10 dage, fordi jeg først tissede på 7. dagen, og skulle kateriseres hver 3. time ( og skal lige sige at jeg var gået så meget istykker at de var nødt til at knudre mig op i fire hjørner for overhovedet at kunne komme til at sy mig) så ikke så fedt at du skulle derned og føre slanger op vel? 8( nå ja så havde Anna-Mai lavt blodsukker pg jeg fik brystbetændelse deroppe 2 gange...Alt hvad der kunne gå galt gik bare galt... Du må tro det værste om mig:S Nå ja det jeg ville sige med det var at hun skelede helt vildt og jeg tilkaldte lægen og han grinede lidt sødt og sagde at det gør alle baber altså.. Og der er vitterligt intet med hende, hendes hjerneceller fejler ihverfald ikke noget hun tænker alt igennem, og man skal ikke prøve at bilde hende noget på ærmet, for hun fanger een i det... Her til morgen siger min mand, Mikkel et eller andet til hende om at hun skal spise sin mad, og hun kigger bare ligeså tørt op på ham og siger:" Altså far! hvis du bare passer din egen tallerken"!!! Fårk der kommer bare så mange gode :))

Sikke en stil hva?

Nej men noget med jo yngre man jo færre bekymringer.. Det er nok meget naturligt..Man ha en million andre ting i hovedet..
Og iøvrigt hvem siger at du er for gammel til at få flere? Mange får da børn over 40:)
Men jeg kan godt nikke lidt genkendende til det du siger med at alting bliver bare lettere når de ikke bruger ble mere, og ikke skal sove middagssøvn osv...:)

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Woooooooooooooooow sikke en tur du/I har været igennem 8( Men dejligt at hun overlevede og er totalt sund og rask :) Det er bestemt ikke lige hvad der stod i graviditets bøgerne at det skulle blive så hårdt som det du har oplevet...stakkels dig/jer.

Efter du gik så meget i stykker (om jeg fatter man kan det(?)) fik du så ks ved nr 2? Og er understellet som det skal være eller skal du igennem flere undervognsbehandlinger i fremtiden8(

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Je jeg fik pks...Løgerne sagde at det ville være uansvarligt at gøre andet, ellers kunne jeg risikere at komme til at ski... i bukserne resten af mit liv hvis jeg ville føde selv! Og det var tvært imod en helt fantastisk oplevelse...havde det super efter en uge og bar allerede hjemme efter et døgn...En rigtig god oplevelse :)
Ja understellet er nogenlunde iorden, jeg har en MASSE arvæv som kan gøre det lidt svært du ved med....:$ Men jeg havde det faktisk rigtig slemt ca 1 1/2 år efter hvor jeg ikke kunne holde ud at stå op for længe, eller gå ture..ja bare e simpel gyn undersøgelse var et helvede..

Ja som jeg siger, jeg kan ikke finde ud af at lave babyer eller føde dem, men jeg laver jordens smukkeste..Det er der sikkert rigtig mange af jer der er uenige i...og det skal i da også være :D

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

ai altså nu stopper festen sgu da, sikke en omgang du har været igennem 8(

Og ja du laver jordens lækkereste unger (L)

Hvad har manden sagt til alt det her? Det må jo også være hårdt for ham!!

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Jae...det er factsene...men det er jo ikke noget der fylder min hverdag..Der sker så meget hele tiden at man ikke når at dvæle i det og heldigvis for det... Jeg er heller ikke sådan een...du ved..der skal ynke over det, men nu fik du næsten hele min livshistorie, bare fordi du spørger lidt til mig...:D

Jamen hvad siger manden....Han er ikke sådan een der har let til tårer,men hans ansigts udtryk da Anna-Mai blev født og lægerne stormede til glemmer jeg ALDRIG... Kender du ikke det at der er nogle mennesker man kan nøjes med at se på og så ved man om man skal være tryg eller urolig, og han havde bare det der udtryk , som om noget var helt galt...Men han så jo også det lille menneske få hjertemassage osv..Det gjorde jeg heldigvis ikke, og det billede er nok lidt svært at få ud af hovedet igen...

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Godt du har ham :P vores mænd ville vi nok ikke undværre alligevel (L) Også selv om de kan være så meget pain-in-the-ass agtige...så elsker vi dem alligevel (L)

Jeg er simpelthen så træt i mit hovede at det bedste sted for mig lige nu ville være min seng så der tror jeg jeg vil tøffe ind. Ind til min lille dreng som ligger og snorker under hans fars dyne nu han er ude at spille :P God nat og sov godt. Det var virkeligt dejligt at lære dig bedre at kende...stort kram til dig du seje quinde (H)

Nat nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.