Jamen vi har aldrig fået en helt klar forklaring..De siger bare at hun var stresset... Meeen de havde heller ikke så travlt med at få hende ud.. Hun er simpelthen så kvik i pæren, og har altdi været hurtigere til at lære tingene end hendes jævnaldrende, så hun fejler intet. Men jeg kan huske da jeg lå på sygehuset med hende (lå der 10 dage, fordi jeg først tissede på 7. dagen, og skulle kateriseres hver 3. time ( og skal lige sige at jeg var gået så meget istykker at de var nødt til at knudre mig op i fire hjørner for overhovedet at kunne komme til at sy mig) så ikke så fedt at du skulle derned og føre slanger op vel? 8( nå ja så havde Anna-Mai lavt blodsukker pg jeg fik brystbetændelse deroppe 2 gange...Alt hvad der kunne gå galt gik bare galt... Du må tro det værste om mig:S Nå ja det jeg ville sige med det var at hun skelede helt vildt og jeg tilkaldte lægen og han grinede lidt sødt og sagde at det gør alle baber altså.. Og der er vitterligt intet med hende, hendes hjerneceller fejler ihverfald ikke noget hun tænker alt igennem, og man skal ikke prøve at bilde hende noget på ærmet, for hun fanger een i det... Her til morgen siger min mand, Mikkel et eller andet til hende om at hun skal spise sin mad, og hun kigger bare ligeså tørt op på ham og siger:" Altså far! hvis du bare passer din egen tallerken"!!! Fårk der kommer bare så mange gode :))
Sikke en stil hva?
Nej men noget med jo yngre man jo færre bekymringer.. Det er nok meget naturligt..Man ha en million andre ting i hovedet..
Og iøvrigt hvem siger at du er for gammel til at få flere? Mange får da børn over 40:)
Men jeg kan godt nikke lidt genkendende til det du siger med at alting bliver bare lettere når de ikke bruger ble mere, og ikke skal sove middagssøvn osv...:)
Anmeld