pfyy pfyy pfyyyyyy...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Anna-Rosa

Hvor er I alle henne når nu jeg lige havde lyst til at chit chatte lidt...
-Kan da også bare sidde her og fløjte for mig selv...pfyy pfyyyee..

Og kan ikke engang finde på et indlæg at oprette...

Min datter sidder med en bifi stang som hun har suttet al indmaden ud af, og stinker nu være end et slagteri...+o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Grynt

tjaaa jeg er da lige her hvis jeg kan bruges ;)

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Hmmmm det må jeg jo så lige se....Pjat! off course my horse....:D

Iøvrigt vil jeg faktisk gerne takke dig for at du fik mig herind...Det er bare så fedt at være i en gruppe hvor man rent faktisk kan finde ud af at tale pænt med hinanden...Hurra for det!

Knus

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Véd du hvad, du skal da være så hjertens velkommen :D

Håber vi får en hyggelig aften uden aaaaalt for meget bøvl ;)

Manden er ude at spille, Freja sover og Aske sidder i badekaret og skal snart puttes. Så kommer smøgerne og kaffen frem 8D8D

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Ja altså hvor højt man elsker de unger og meget man end savner dem når de ikke er her, så er det bare feeedt når de er lagt til ro, og man kan slænge sig...ikk? Nu kører jeg godt nok ud til arr. flere af ugens aftener lige nu, ellerser det virkelig bare det jeg aller helst vil at stene enten foran denne her eller teli :) Synes faktisk ikke overskuddet er til lange løbeture eller fitnesscenter, så må lige være fed lidt længere tid, for kan jo håbe på at AAAAALT blir meget nemmere til foråret...ups! -Det er jo lige om hjørnet:S

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Fårk jeg staver dårligt... Jeg skal nok tage mig lidt bedre sammen næste gang jeg skriver...:$

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Ja ungerne er da bare såååå søøøøde, når bare de ligger i deres seng og sover sødt ;);)

Fitness center...uhmmm hvad er det 8( Lyder hårdt/slemt ;) Jeg er ikke lige til motions centeret (som du nok kan høre), syntes jeg får en del motion af at løbe efter alle mine unger (4 stk) og passe hjemmet..og arbejdet når man ellers ikke er på barsel :D

Hvad tøj er det du er ude at sælge om aften? Friendtex måske??

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Holy crap.... 4 stks????8(
Du spilder sgu da ikke tiden hva? Hvor store/små er de?

Jeg sælger børnetøjet POMPdeLUX, hvis du kender det?

Anmeld

8. marts 2008

sttina

Hey jeg er her også.. Og vil gerne lære at fløjte hvis det er ;)

Men smutter snart igen så skal være hurtigt *G* Jeg har nemlig puttet ungerne, der er ryddet op og manden er til computer nørde dag og komme først hjem engang i nat, så jeg skal sidde i sofaen og spise popcorn og se den film der kommer fra tv2 her kl 20.40.. Lød lige som noget der kunne underholde mig i 1 ½ time uden jeg skal bruge alt for meget hjerneaktivitet :P

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

sttina skriver:

Hey jeg er her også.. Og vil gerne lære at fløjte hvis det er ;)

Men smutter snart igen så skal være hurtigt *G* Jeg har nemlig puttet ungerne, der er ryddet op og manden er til computer nørde dag og komme først hjem engang i nat, så jeg skal sidde i sofaen og spise popcorn og se den film der kommer fra tv2 her kl 20.40.. Lød lige som noget der kunne underholde mig i 1 ½ time uden jeg skal bruge alt for meget hjerneaktivitet :P

Uhmmmm popcorn.... Det tror jeg også jeg vil lave mig....MUMS8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.