pfyy pfyy pfyyyyyy...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

Grynt

Hej hej til Sstina også..så længe du er altså ;)

Jep jep 4 stk. dreng 19 år, pige 17½ år, dreng 4 år og Freja på snart 8 måneder :P

Og desværre, så kender jeg ikke rigtigt det mærke du sælger :(

Grynt der endelig fik taget hul på den merci pakke der har ligget og kaldt på mig i herre lang tid og en god kop engelsk the med honning og mælk i 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

sttina

jeps de smager bare for godt.. Og er på ww men laver man de der 6% nogen så koster de ikke særlig meget i points.. Så er det lige sjovere at "synde"
:D

Anmeld

8. marts 2008

sttina

Grynt/Tina skriver:

Grynt der endelig fik taget hul på den merci pakke der har ligget og kaldt på mig i herre lang tid og en god kop engelsk the med honning og mælk i 8D

Nøj det lyder altså også hyggeligt :D

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

AAAAIII ...I blir da også ved med at sende fristelser ind over online...:D

Tænk sig du ser bare så ung ud på dit profilbillede, men det kan du selvfølgelig også sagtens være...undskyld:$

Bor de to store stadig hjemme? Og hvorfor det store spring mellem de to store og to små?

Anmeld

8. marts 2008

Rasmine

JEG kender Pompdelux.
Nu du siger det, har jeg i øvrigt helt glemt at tjekke deres nye kollektion, må jeg da vist hellere få gjort.
Hva var det for noget tøj du kørte rundt med før?

Anmeld

8. marts 2008

sttina

Anna-Rosa skriver:

Tænk sig du ser bare så ung ud på dit profilbillede, men det kan du selvfølgelig også sagtens være...undskyld:$

Sjovt jeg synes også hun så så ung ud , men det må jo være ros :D

Sttina som så tjekkede profilen og fandt ud af hele historien :):):)

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

Anna-Rosa skriver:

Bor de to store stadig hjemme? Og hvorfor det store spring mellem de to store og to små?

Tjaaa jeg bliver 39 til maj, så hel-ung er jeg jo nok ikke mere ;) men taaak for komplimentet :)

De 2 ældste er fra mit første ægteskab, de 2 sidste er fra mit nuværende ægteskab ;) Det er kun den ælste der ikke bor hjemme længre, men han er fast inventar hver weekend ;)

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

JEG kender Pompdelux.
Nu du siger det, har jeg i øvrigt helt glemt at tjekke deres nye kollektion, må jeg da vist hellere få gjort.
Hva var det for noget tøj du kørte rundt med før?

Ja kan du SÅ komme afsted;) Det er jo bare så fine ting..
Jeg kørte med dametøj, for et skod firma jeg ikke engang vil gøre reklame for>(

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Grynt/Tina skriver:

Anna-Rosa skriver:

Tjaaa jeg bliver 39 til maj, så hel-ung er jeg jo nok ikke mere ;) men taaak for komplimentet :)

De 2 ældste er fra mit første ægteskab, de 2 sidste er fra mit nuværende ægteskab ;) Det er kun den ælste der ikke bor hjemme længre, men han er fast inventar hver weekend ;)

Jow...du er da bestemt heller ikke gammel...Jeg er 33 og har så bare været lidt senere ude end dig...Men brugte jo som sagt også lidt tid på at få den første (5år)

Anmeld

8. marts 2008

Grynt

LOOOL hvor er I bare søde :$

Anja, så du havde nogle start vanskligheder, men prøv lige at se på dine unger, de er da bare de skønneste unger i verden (L) Og så er der jo også ordsproget der siger, alt godt kommer til dem som venter (L) Det må have været en ufattelig lang og hård tid du gik igennem for at få dine piger, men nu er de her (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.