PKS - hvor længe er man indlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Sara_S

Hej!

Jeg fik også PKS (og skal have en mere i slutning af august) og det var en rigtig positiv oplevelse, både for mig og min mand ( også selv om min krop reagerede kraftig på de smertestillende man får på operationsstue og jeg lå og kastede op i mange timer derefter) 

Jeg var indlagt i tre dage (to nætter) fra onsdag til fredag. Tristan blev født kl. 12.05 og jeg var allerede oppe at gå om aftenen.

GLÆD DIG!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Nadia&Daniel

NNL skriver:

Hej Piger

Har netop i dag fået tid til et planlagt kejsersnit, da min lille dreng vender forkert og vendingsforsøget ikke lykkedes. Jeg skal ud og tale med dem på sygehuset igen på torsdag og høre om detaljerne osv, men nu sidder vi herhjemme og snakker om hvor længe man normalt er indlagt efter et vellykket PKS??

Håber der er nogle som vil dele deres erfaringer - og har I andre råd, tager jeg gerne imod dem også. Men helst ingen skrækhistorier før bagefter

Knus fra Nadia.

Aller først: GLÆD dig - det er en FANTASTISK oplevelse at få gudklumpen til verden

Min fødselsberetning: https://www.baby.dk/debat/71575pi1/foedselsberetninger/min-fb--planlagt-kejsersnit--.aspx

Laura kom til verden mandag kl. 11.28 - jeg var hurtigt oppe og klar til nyde rollen som nybagt mor

Vi tog hjem søndag aften - grunden til at vi var der så længde var, at Laura "led" af gulsort og tog ikke helt nok på.

Ellers skulle vi have været hjemme onsdag..

HELD OG LYKKE med det hele  ser frem til FB og masser af billeder

fra din navnesøster

Anmeld

23. april 2012

Kløver

Med min søn, fik jeg akut kejsersnit grundet sf, jeg var så syg jeg ikke fik meget ud af det, men de var gode til at gøre det til oplevelse for far, han fik lov at klippe navlestreng, han tog billeder, og var en del i det hele, og fik vores søn vist frem.

For 1 uge siden fik jeg igen kejsersnit, der var planlagt til i dag men blev lavet en uge før tid igen pga sf, heldigvis i noget mildere grad.
Det var en helt anden oplevelse for mig, var med hele vejen, far fik igen lov til at være med til det hele, tog billeder, kom derefter ind hvor lillepigen lå ved mig, med hjælp fra far, mens jeg blev syet, og var helt fantastisk.

Jeg kom hjem på 3 dagen

Jeg håber du får en helt fantastisk oplevelse

Anmeld

23. april 2012

Mother-love

Jeg fik pks pga mit piskesmæld.
Det er seriøst den bedste oplevelse ever. Bortset fra jeg ikke rigtig sov de sidste to dage op til fordi jef var så spændt.
Men jeg havde tid mandag morgen kl7.30 vi fik vores stue og det tøj vi skulle have på. Vi blev hentet kl 9.15 ca. Hvor jeg blev kørt ned til operationsstuen med kæresten gående ved siden af. Ham der skulle give mig den der blokade kom og den blev lagt ca. Kl9.40 og isabella var ude kl9.49. Stemningen var rigtig god.og stille og rolig. Jeg fik afvide alt hvad de gjorde. Det var bare en dejlig oplevelse.som jeg meget gerne vil have igen.

Vi kunne selv bestemme hvornår vi ville udskrives. Men de anbefalede at vi ventede til min mælk var løbet til da jeg allerede ikke kunne mætte isabella med min råmælk om tirsdagen såhun måtte have lidt mme til atblive mæt på. Så torsdag morgen tog vi hjem.da min mælk var løbet til onsdag aften.

Jeg var hurtigt på benene igen. Ca. 5-6 timer efter blokaden var lagt havde jeg følelse i benene igen. Og var oppe at gå ved 18 tiden. Næste morgen var jeg i bad uden problemer. Fik ikke smertestillende mere efter kl 20 onsdag aften. Tog heller intet da vi var kommet hjem. Mit ar var så fint. Hende der opererede mig havde skåret lidt længere op i den ene side for at skåne min tatovering som jeg ellers havde fpet afvide at de ville skære over. Men det gjorde hun ikke så det var da super dejligt

Anmeld

23. april 2012

norenberg

Første gang 4 dage tredie gang dagen efter....

Anmeld

23. april 2012

Gry91

Som andre siger, så glæd dig!  

vi tog hjem dagen efter men vil dog anbefale at blive længere.

Vi kunne bare ikke holde ud at være på den stue havde fået så ville hjem til vante og rolige omgivelser

Anmeld

24. april 2012

NNL

Sikke en masse dejlige svar I er kommet med Det sætter jeg virkelig stor pris på. Får ikke lige svaret alle, så hermed TAK!!

Det er dejligt for mig at høre nogle erfaringer, så kan jeg lidt bedre forberede mig på, hvad der venter, selvom jeg nok får en masse oplysninger til samtalen på sygehuset på torsdag...

Tusind tak fordi I ville dele jeres egne erfaringer med mig

Anmeld

24. april 2012

Maja_4000

Jeg fik pks onsdag morgen og tog hjem lørdag formiddag

De ville meget gerne have mig hjem der , for der var MEGET travlt på fødegangen Jeg ville gerne selv have været hjemme fredag , men fordi amningen ikke fungerede , rådede de mig til at tage en dag mere (:

Held og lykke .. Det er SÅ stort Og jeg havde en rigtig god oplevelse .. Vil også have pks næste gang

Anmeld

24. april 2012

Caroline86

Laura blev taget ved pks torsdag morgen 08.37 og præcis 1½ døgn efter sad jeg hjemme i min sofa og så x-factor Og jeg mistede en del blod og blev derfor først medicin fri fredag formiddag og gk over til tabletter....

Anmeld

24. april 2012

3rollinger

Jeg fik PKS en onsdag eftermiddag og tog hjem lørdag formiddag.

For mig var det en fin og fuldkommen ustressende oplevelse.

Selvom jeg maaske ikke lige anbefaler det, saa flyttede vi 14 dage efter foedsel, og jeg gik med 3 boern og satte kasser paa plads. Saa man behoeves slet ikke at vaere invalideret efter saadan en oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.