Update på vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Camillee

NNL skriver:

Tak for dit svar Jeg glæder mig rigtig meget, og kejsersnit må jo være okay, når det nu er sådan det skal være. Jeg er heldigvis ikke en af dem der føler mig mindre kvindelig ved det, eller at jeg er en dårlig mor. Tror bare jeg har en stædig lille gut i maven

Så længe han kommer ud og har det godt, må jeg leve med den måde det skal foregå på. Vi har jo givet det et forsøg at få ham vendt, og jeg føler ikke jeg vælger den "nemme løsning", men det der er bedst for både mig og min lille søn

Skal nok vise den lille herlighed frem når han er kommet ud og jeg er ovenpå igen

Jeg synes absolut heller ikke man bliver mindre kvindelig eller en dårlig mor af at få kejsersnit og som du selv skriver, så er det bedste løsning for jer begge og må ærligt indrømme at sådan en sædefødsel ville skræmme mig lidt.

hmm men gad vide hvem han har sin stædighed efter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Monis

NNL skriver:

Ja det er så vildt, men jeg håber at jeg stadig må blive i denne skønne maj gruppe, selvom jeg når at blive mor i april 

Ja for søren da. Der er nok også nogle herinde, som ender med at blive juni børn)

Jeg glæder mig til at se billeder af bettemanden samt høre om oplevelsen!

Anmeld

24. april 2012

NNL

Camillee skriver:

Jeg synes absolut heller ikke man bliver mindre kvindelig eller en dårlig mor af at få kejsersnit og som du selv skriver, så er det bedste løsning for jer begge og må ærligt indrømme at sådan en sædefødsel ville skræmme mig lidt.

hmm men gad vide hvem han har sin stædighed efter??

Stædigheden ligger vist i generne fra min familie Mon det kan springe en generation over? Eller måske er jeg for stædig til at indrømme at det også gælder mig

Anmeld

24. april 2012

Linekocemba

Årh det var lige før jeg fik tårer i øjnene af dit indlæg! På fredag! Nu på fredag! Det jo lige om lidt! For dælen da Hvor er det bare vildt..

Glæder mig meget til at se jeres lille guldklump<3 og sender alle gode tanker afsted på fredag!

Anmeld

24. april 2012

NNL

Linekocemba skriver:

Årh det var lige før jeg fik tårer i øjnene af dit indlæg! På fredag! Nu på fredag! Det jo lige om lidt! For dælen da Hvor er det bare vildt..

Glæder mig meget til at se jeres lille guldklump<3 og sender alle gode tanker afsted på fredag!

Mange tak Ja det er slet ikke til at forstå at det allerede bliver på fredag!! 4 dages "varsel" fik vi Men når nu terminen alligevel nærmer sig, kan man jo aldrig vide, selvom det var blevet en almindelig naturlig fødsel

Anmeld

24. april 2012

Kruse90

waw hvor er det bare vildt altså
På FREDAG bliver du mor
Kan godt forså at det er underligt, men omvendt må det være vildt rart at vide hvornår præcis
Ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres lille søn og høre om jeres oplevelse
Jeg vil da også gerne takke ja tak til en lille mms når overskuddet er der

Held og lykke med det hele

Kram

Anmeld

24. april 2012

NNL

Kruse90 skriver:

waw hvor er det bare vildt altså
På FREDAG bliver du mor
Kan godt forså at det er underligt, men omvendt må det være vildt rart at vide hvornår præcis
Ihh hvor jeg glæder mig til at se billeder af jeres lille søn og høre om jeres oplevelse
Jeg vil da også gerne takke ja tak til en lille mms når overskuddet er der

Held og lykke med det hele

Kram

Ja det er bare mega vildt Og ekstremt underligt at vide hvornår, så man faktisk kan planlægge en masse Vi har sagt til familien hvornår vi gerne vil have besøg, men ellers er der ikke andre end jer her på baby.dk, der ved hvornår det skal være. Alle venner må vente på en sms

Jeg skal nok sende en mms når jeg engang lige får ro til det

Er godt nok spændt på om jeg kan sove natten til fredag, jeg tror det ikke... Men sådan skal det nok være, jeg er jo allerede mega spændt og glæder mig så meget

Anmeld

25. april 2012

Guldimaven

Ej, hvor er det bare VILDT altså!

På fredag, det er jo lige om lidt!! Du er snart mor...

Glæder mig vildt meget til at se billeder og hører om det hele! Og held og lykke på fredag!

Anmeld

26. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Ej, hvor er det bare VILDT altså!

På fredag, det er jo lige om lidt!! Du er snart mor...

Glæder mig vildt meget til at se billeder og hører om det hele! Og held og lykke på fredag!

Mange tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.