Update på vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. april 2012

NNL

Hej alle I kære piger

Så er vi hjemme fra hospitalet. Som jeg troede havde den lille drillepind drejet sig op på "sin plads" igen med hovedet op og numsen ned, så de syntes slet ikke det kunne betale sig med endnu et vendingsforsøg. Vi har derfor fået tid til planlagt kejsersnit på fredag. PÅ FREDAG!!! For hulen da, det er lige om lidt, det er bare så vildt at tænke på jeg snart har min lille søn i armene

Jeg håber I vil holde tæt og ikke skrive noget på facebook eller lignende, og hvis nogle jeg kender i real life læser det herinde. Vi har valgt at holde datoen hemmelig for alle andre end den nærmeste familie... Vi vil hellere vente og fortælle dem det når der er kommet en lille guldklump ud

Men vi har det fint med at det bliver PKS, ingen af os var specielt glade for den usikkerhed der ellers ville være, enten om han vendte sig igen, eller om jeg skulle igennem en sædefødsel. Men det er virkelig surrealistisk at kende datoen! Jeg kan slet ikke samle tankerne her til aften...

Knus fra Nadia og drillepinden i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

JH12

Det er SÅ mega vildt, at i nu har en dato på hvornår jeres lille guldklump kommer til verden.. Selvom det må være skræmmende, må det alligevel være dejligt at vide at den dag, skal man se sin baby..
Jeg glæder mig til at møde ham, og hører hvor stor og lækker han er
Men lige pludselig er der sku ikke langtid til fredag for jer.. Nu har i også noget konkret at forholde jer til, og skal ikke gå i uvished..

Anmeld

23. april 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Det er SÅ mega vildt, at i nu har en dato på hvornår jeres lille guldklump kommer til verden.. Selvom det må være skræmmende, må det alligevel være dejligt at vide at den dag, skal man se sin baby..
Jeg glæder mig til at møde ham, og hører hvor stor og lækker han er
Men lige pludselig er der sku ikke langtid til fredag for jer.. Nu har i også noget konkret at forholde jer til, og skal ikke gå i uvished..

Lige præcis, det er rart at vide hvad man skal forholde sig til, i stedet for at gå og mærke efter hele tiden, og måske alligevel ende med et akut kejsersnit...

Men du skal nok få en sms når han engang er kommet ud og jeg har fundet tid og overskud Men altså, det kan godt nok hurtigt blive fredag!

Anmeld

23. april 2012

CaWi

Hvor dejligt at i nu har vished om hvad der skal ske. Det må ha været forfærdeligt at gå i uvisheden indtil nu.
Dog er jeg da bare, undskyld mit udtryk, pisse misundelig over at i har en dato for, hvornår i får jeres guldklump i armene.
JEG VIl OGSÅ HA MIN BABY!!! Og gerne meget snart :-)

Anmeld

23. april 2012

Koen.

Hvor er det ærgeligt det ikkw lykkedes at vende ham, MEN så er du jo MOR lige om lidt !!! Glæd dig, det er den største lykke i livet! Held og lykke med det hele

Anmeld

23. april 2012

MariaJ

Jeg har også lige svaret i din anden tråd, men gentager det her. Hvor er det vildt, og der er godt nok ikke længe til fredag. Mon ikke du bliver den første her i gruppen.

for at alt går nemt og godt. Jeg kan godt følge dig i at det må være dejligt at slippe for bekymringerne om en eventuel sædefødsel, og om han vender sig igen.

Anmeld

23. april 2012

JH12

NNL skriver:

Lige præcis, det er rart at vide hvad man skal forholde sig til, i stedet for at gå og mærke efter hele tiden, og måske alligevel ende med et akut kejsersnit...

Men du skal nok få en sms når han engang er kommet ud og jeg har fundet tid og overskud Men altså, det kan godt nok hurtigt blive fredag!

Dine ellers 15 dage (i morgen 14) er nu blev til 4 dage

Men det skal nok gå godt, og jeg er sku lidt misunderlig, men det ved du .. Jeg må vente i spænding .. hihi..

og jeg krydser fingre for alt går planmæssigt som det selvfølgelig gør

Anmeld

23. april 2012

Majbrit

Ihh hvor spændende!! Jeg har været super inaktiv herinde, men har jævnligt læst med i en travl hverdag, så nu vil jeg altså også på banen og være en del af snakkeriet herinde.. 

Hvor må det være surrealistisk pludselig at have en dato, og helt vildt skønt! Håber det bliver en helt fantastisk oplevelse, kan godt forstå det bare er dejligt at have noget konkret at forholde sig til.

Rigtig meget pøj pøj fra mig og Olivia i mavsen.. Jeg har selv termin d. 26. maj - om laang tid - så glæder mig til at følge med i  alle jer andres små basser begynder at komme, så føles ventetiden ikke så lang for mig! 

Anmeld

24. april 2012

NNL

CAWI skriver:

Hvor dejligt at i nu har vished om hvad der skal ske. Det må ha været forfærdeligt at gå i uvisheden indtil nu.
Dog er jeg da bare, undskyld mit udtryk, pisse misundelig over at i har en dato for, hvornår i får jeres guldklump i armene.
JEG VIl OGSÅ HA MIN BABY!!! Og gerne meget snart :-)

Ja det er rigtig rart at vide hvad der skal ske i stedet for at analysere hver eneste lille bevægelse fra maven og tænke hvad det mon nu betyder for hvordan han ligger derinde...

Det er selvfølgelig også "sjovt" at vide datoen, men det er en meget uvirkelig følelse. Er glad for vi ikke selv skulle vælge den - det havde været meget mærkeligt at tage skæbnen i egen hånd på den måde

Til gengæld bliver jeg totalt misundelig når jeg læser alle jeres fødselsberetninger!! Det var jo helt klart mit ønske at føde selv...

Anmeld

24. april 2012

NNL

tanja. skriver:

Hvor er det ærgeligt det ikkw lykkedes at vende ham, MEN så er du jo MOR lige om lidt !!! Glæd dig, det er den største lykke i livet! Held og lykke med det hele

Tusind tak, jeg glæder mig også, men hold da op hvor er det en mærkelig følelse at vide hvornår det skal ske... Men sådan vil han åbenbart have det, den lille fis derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.