Update på vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

Jeg har også lige svaret i din anden tråd, men gentager det her. Hvor er det vildt, og der er godt nok ikke længe til fredag. Mon ikke du bliver den første her i gruppen.

for at alt går nemt og godt. Jeg kan godt følge dig i at det må være dejligt at slippe for bekymringerne om en eventuel sædefødsel, og om han vender sig igen.

Tak for de krydsede fingre - og ja, det er fredag lige om lidt... Når man kender datoen tænker man altså lige lidt anderledes. Hvad skal man nå inden og hvor meget kan man gøre klar osv. Det er lidt underligt, men sådan må det jo være!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

NNL

Majbrit skriver:

Ihh hvor spændende!! Jeg har været super inaktiv herinde, men har jævnligt læst med i en travl hverdag, så nu vil jeg altså også på banen og være en del af snakkeriet herinde.. 

Hvor må det være surrealistisk pludselig at have en dato, og helt vildt skønt! Håber det bliver en helt fantastisk oplevelse, kan godt forstå det bare er dejligt at have noget konkret at forholde sig til.

Rigtig meget pøj pøj fra mig og Olivia i mavsen.. Jeg har selv termin d. 26. maj - om laang tid - så glæder mig til at følge med i  alle jer andres små basser begynder at komme, så føles ventetiden ikke så lang for mig! 

Tusind tak for dit svar Ja det er bare så mærkeligt at vide hvornår det skal ske, og helt vildt spændende at vide at der nu kun er 3 dage til vi bliver en rigtig lille familie

Jeg skal nok skrive herinde når jeg engang kommer hjem fra sygehuset, så kan du da få tiden til at gå lidt med det Og det kan jo snart blive d. 26 maj - pludselig er tiden bare væk!

Anmeld

24. april 2012

Koen.

NNL skriver:

DDeDet

Tusind tak, jeg glæder mig også, men hold da op hvor er det en mærkelig følelse at vide hvornår det skal ske... Men sådan vil han åbenbart have det, den lille fis derinde

Det må være vildt mærkeligt, men planlægnings mæssigt er det praktisk

Puha natten inden bliver sikkert laaaaang

Anmeld

24. april 2012

grøn · ært

Waaaaaaauw!!!  Kan kun forestille mig, at det må være overdrevet vildt at kende til dato'en for, hvornår I kan se jeres lille herlighed!!! 

Jeg håber alt går lige efter bogen og jeg glæder mig super meget til at se billeder af jeres dreng! ....-jeg vil også have vores ud nuuuuuuu!! Hihi 

Anmeld

24. april 2012

NNL

tanja. skriver:

Det må være vildt mærkeligt, men planlægnings mæssigt er det praktisk

Puha natten inden bliver sikkert laaaaang

Hehe ja mellem torsdag og fredag får jeg nok ingen søvn overhovedet... Træthedsmæssigt kan det være det svarer til en nat med små-veer

Anmeld

24. april 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Waaaaaaauw!!!  Kan kun forestille mig, at det må være overdrevet vildt at kende til dato'en for, hvornår I kan se jeres lille herlighed!!! 

Jeg håber alt går lige efter bogen og jeg glæder mig super meget til at se billeder af jeres dreng! ....-jeg vil også have vores ud nuuuuuuu!! Hihi 

Tak for det Ja det er meget mærkeligt, og jeg kan allerede mærke spændingen! Jeg skal selvfølgelig nok vise vores lille guldklump frem herinde når han engang er kommet ud til os

Anmeld

24. april 2012

Monis

NNL skriver:

Hej alle I kære piger

Så er vi hjemme fra hospitalet. Som jeg troede havde den lille drillepind drejet sig op på "sin plads" igen med hovedet op og numsen ned, så de syntes slet ikke det kunne betale sig med endnu et vendingsforsøg. Vi har derfor fået tid til planlagt kejsersnit på fredag. PÅ FREDAG!!! For hulen da, det er lige om lidt, det er bare så vildt at tænke på jeg snart har min lille søn i armene

Jeg håber I vil holde tæt og ikke skrive noget på facebook eller lignende, og hvis nogle jeg kender i real life læser det herinde. Vi har valgt at holde datoen hemmelig for alle andre end den nærmeste familie... Vi vil hellere vente og fortælle dem det når der er kommet en lille guldklump ud

Men vi har det fint med at det bliver PKS, ingen af os var specielt glade for den usikkerhed der ellers ville være, enten om han vendte sig igen, eller om jeg skulle igennem en sædefødsel. Men det er virkelig surrealistisk at kende datoen! Jeg kan slet ikke samle tankerne her til aften...

Knus fra Nadia og drillepinden i maven

Ih hvor vildt. Det må være mærkeligt at vide, at det er NU på fredag! Så ender det jo med at blive en april-barn

Jeg ønsker dig alt held og lykke med det! 

Anmeld

24. april 2012

Camillee

NNL skriver:

Hej alle I kære piger

Så er vi hjemme fra hospitalet. Som jeg troede havde den lille drillepind drejet sig op på "sin plads" igen med hovedet op og numsen ned, så de syntes slet ikke det kunne betale sig med endnu et vendingsforsøg. Vi har derfor fået tid til planlagt kejsersnit på fredag. PÅ FREDAG!!! For hulen da, det er lige om lidt, det er bare så vildt at tænke på jeg snart har min lille søn i armene

Jeg håber I vil holde tæt og ikke skrive noget på facebook eller lignende, og hvis nogle jeg kender i real life læser det herinde. Vi har valgt at holde datoen hemmelig for alle andre end den nærmeste familie... Vi vil hellere vente og fortælle dem det når der er kommet en lille guldklump ud

Men vi har det fint med at det bliver PKS, ingen af os var specielt glade for den usikkerhed der ellers ville være, enten om han vendte sig igen, eller om jeg skulle igennem en sædefødsel. Men det er virkelig surrealistisk at kende datoen! Jeg kan slet ikke samle tankerne her til aften...

Knus fra Nadia og drillepinden i maven

Prøv at tænk at i ser jeres lille vidunder på FREDAG !  hvor er det vildt sådan at have en dato,
men trælst det ikke lykkes at vende ham, meen det virker som om i har slået helt fred med tanken og glæder jer,
kan godt forstå at det ikke er ret fedt med uvisheden og risikoen for Akukt kejsersnit. 
Håber alt går som det skal og husk at vise jeres lille skønhed frem (: hehe

... Bare vores lille pige også snart synes det er tid til at se dagens lys ( 39+2 ) 

Anmeld

24. april 2012

NNL

Monis skriver:

Ih hvor vildt. Det må være mærkeligt at vide, at det er NU på fredag! Så ender det jo med at blive en april-barn

Jeg ønsker dig alt held og lykke med det! 

Ja det er så vildt, men jeg håber at jeg stadig må blive i denne skønne maj gruppe, selvom jeg når at blive mor i april 

Anmeld

24. april 2012

NNL

Camillee skriver:

Prøv at tænk at i ser jeres lille vidunder på FREDAG !  hvor er det vildt sådan at have en dato,
men trælst det ikke lykkes at vende ham, meen det virker som om i har slået helt fred med tanken og glæder jer,
kan godt forstå at det ikke er ret fedt med uvisheden og risikoen for Akukt kejsersnit. 
Håber alt går som det skal og husk at vise jeres lille skønhed frem (: hehe

... Bare vores lille pige også snart synes det er tid til at se dagens lys ( 39+2 ) 

Tak for dit svar Jeg glæder mig rigtig meget, og kejsersnit må jo være okay, når det nu er sådan det skal være. Jeg er heldigvis ikke en af dem der føler mig mindre kvindelig ved det, eller at jeg er en dårlig mor. Tror bare jeg har en stædig lille gut i maven

Så længe han kommer ud og har det godt, må jeg leve med den måde det skal foregå på. Vi har jo givet det et forsøg at få ham vendt, og jeg føler ikke jeg vælger den "nemme løsning", men det der er bedst for både mig og min lille søn

Skal nok vise den lille herlighed frem når han er kommet ud og jeg er ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.