Nogen, der har oplevet effekt af hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Hov, lige et tillægs spørgsmål.
Når nu hun stod dybt og fast, da jeg var 36+5, kan hun så egentlig komme løs igen? og bevæge sig højere op?
Man skulle godt nok ikke tro, at det var 3. gang. Synes jeg har masser af spørgsmål...

Jeg tillader mig til at stille et spørgsmål.. når man får hindeløsning er det så den yderste hinde de prikker hul på eller hvordan? 

Var nemlig til tjek på fødegangen igår grundet tvivl om vandafgang og fik at vide at min yderste hinde var "sprunget"..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

FrkAnnette

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 38+0 og dagen efter fødte jeg vores søn. Så for mig var det rimelig effektivt 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Jeg tillader mig til at stille et spørgsmål.. når man får hindeløsning er det så den yderste hinde de prikker hul på eller hvordan? 

Var nemlig til tjek på fødegangen igår grundet tvivl om vandafgang og fik at vide at min yderste hinde var "sprunget"..  

Hejsa,
Så vidt jeg har forstået har hindeløsning ikke noget ned vandafgang at gøre, men de roder vist bare lidt rundt deroppe?!

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

FrkAnnette skriver:

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 38+0 og dagen efter fødte jeg vores søn. Så for mig var det rimelig effektivt 

Uh, det lyder godt. Håber jeg kan gøre dig kunsten efter.

Anmeld

25. april 2012

oerbaek

jeg var selv 3 gangs fødende og jeg har fået lavet hindeløsninger de sidste 2 gange. jeg har fået lavet det om onsdagen(faktisk begge gang) og torsdag formiddag er mine drenge født. 

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

jeg var selv 3 gangs fødende og jeg har fået lavet hindeløsninger de sidste 2 gange. jeg har fået lavet det om onsdagen(faktisk begge gang) og torsdag formiddag er mine drenge født. 

Uh, hvor jeg håber, det også kan hjælpe på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.