Nogen, der har oplevet effekt af hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

MariaJ

Anonym skriver:

Hov, lige et tillægs spørgsmål.
Når nu hun stod dybt og fast, da jeg var 36+5, kan hun så egentlig komme løs igen? og bevæge sig højere op?
Man skulle godt nok ikke tro, at det var 3. gang. Synes jeg har masser af spørgsmål...

Jeg har ikke læst hele tråden, så ved ikke om du har fået svar på dette, men har lige været ved jordmor i dag og har fået at vide, at de godt kan komme løs igen, hvis man er flergangsfødende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, så ved ikke om du har fået svar på dette, men har lige været ved jordmor i dag og har fået at vide, at de godt kan komme løs igen, hvis man er flergangsfødende.

Hej,
Nej, havde jeg ikke fået svar på - og selvfølgelig helst heller ikke det svar, jeg gerne hørte.
Men tak for input, det er altid bedst at vide, hvad man har at gøre med.

Anmeld

23. april 2012

Røverdatter

Jeg fik hindeløsning om morgenen hvor fødslen/veerne gik i gang sen aften/nat. Men jeg fik også zoneterapi om aftenen, og det kan ligeså godt ha været derfor

Det eneste jeg husker er at jeg synes det var utrolig ubehageligt..

Anmeld

23. april 2012

MariaJ

Anonym skriver:

Hej,
Nej, havde jeg ikke fået svar på - og selvfølgelig helst heller ikke det svar, jeg gerne hørte.
Men tak for input, det er altid bedst at vide, hvad man har at gøre med.

Nej, jeg tænkte jo egentlig nok at det ikke var det svar du var ude efter .

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Jeg fik hindeløsning om morgenen hvor fødslen/veerne gik i gang sen aften/nat. Men jeg fik også zoneterapi om aftenen, og det kan ligeså godt ha været derfor

Det eneste jeg husker er at jeg synes det var utrolig ubehageligt..

Tak for svar.
Altså hindeløsning var ubehagelig?
Hvor langt var du henne der?

Der er faktisk en kollega, der har tilbudt zoneterapi - men ved ikke, om hun mente det seriøst.

Ih. det lyder som om, jeg er helt desperat, og det er altså ikke sådan.
Jeg ville bare være så ked af at føde på min datters fødselsdag, og hvis jordemoderen ikke mener, jeg går over, så har jeg ikke så meget valg...

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Nej, jeg tænkte jo egentlig nok at det ikke var det svar du var ude efter .

Hehe, sådan er det jo nogen gange...

Anmeld

23. april 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Tak for svar.
Altså hindeløsning var ubehagelig?
Hvor langt var du henne der?

Der er faktisk en kollega, der har tilbudt zoneterapi - men ved ikke, om hun mente det seriøst.

Ih. det lyder som om, jeg er helt desperat, og det er altså ikke sådan.
Jeg ville bare være så ked af at føde på min datters fødselsdag, og hvis jordemoderen ikke mener, jeg går over, så har jeg ikke så meget valg...

Uh nej, zoneterapi var fantastisk! Min far var med til fødslen, han er zoneterapeut - så jeg har egentlig altid elsket det

Hindeløsningen var ubehagelig, men ved ikke om jeg også synes det fordi det for mig, gennem hele graviditeten har været lidt et 'ømt punkt' dernede hvis du forstår. Også var det en mand der gjorde det - måske du vil føle dig bedre tilpas med en kvinde

Hvis din veninde mener det, anbefaler jeg dig at tage imod det

Og jeg synes ikke du er desperat, forstår godt hvorfor du vil gøre det sådan

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Uh nej, zoneterapi var fantastisk! Min far var med til fødslen, han er zoneterapeut - så jeg har egentlig altid elsket det

Hindeløsningen var ubehagelig, men ved ikke om jeg også synes det fordi det for mig, gennem hele graviditeten har været lidt et 'ømt punkt' dernede hvis du forstår. Også var det en mand der gjorde det - måske du vil føle dig bedre tilpas med en kvinde

Hvis din veninde mener det, anbefaler jeg dig at tage imod det

Og jeg synes ikke du er desperat, forstår godt hvorfor du vil gøre det sådan

Tusind tak for svar.
Jeg tror jeg vil høre hende ad, om hun mente det, det kan jo ikke skade at prøve det hele.

Hvor langt var du henne?

Og tak for forståelsen.

Anmeld

23. april 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Tusind tak for svar.
Jeg tror jeg vil høre hende ad, om hun mente det, det kan jo ikke skade at prøve det hele.

Hvor langt var du henne?

Og tak for forståelsen.

Nåe ja, det fik jeg ikke svaret på - jeg var faktisk så langt som jeg kunne, 42+0 da jeg fik hindeløsning, og fødte 42+2 (lang fødsel)

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Himmelsmil skriver:

Nåe ja, det fik jeg ikke svaret på - jeg var faktisk så langt som jeg kunne, 42+0 da jeg fik hindeløsning, og fødte 42+2 (lang fødsel)

Av, det var længe.
Men var.selvfølgelig også en mulighed at satse på det - så karambolerer det jo heller ikke med den anden fødselsdag.
Gad vide hvor meget man kan regne med jordemoderens vurdering af, at jeg formentlig ikke går.over tid?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.