Nogen, der har oplevet effekt af hindeløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.644 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.
Jeg venter mit 3. Barn, men har desværre termin på min yngstes fødselsdag, så jeg har jo hele tiden sagt, at jeg gerne vil føde enten et par dage før, eller et par dage efter.
Jeg var til jordemoder 36+5, og fik der at vide, at hun står meget dybt i bækkenet, og oven i købet står fast. Hun mente ikke, jeg ville gå over tid.
Hun tilbød så, at hun til næste besøg, hvor jeg er 38+5 ville løsne hinder.

Og så er det jo så, at jeg selvfølgelig spekulerer på, om jeg kan håbe på at føde inden fødselsdagen så?
Nogen der har erfaringer i den retning? Effekt, ikke effekt og hvor hurtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Anonym trådstarter

Hov, lige et tillægs spørgsmål.
Når nu hun stod dybt og fast, da jeg var 36+5, kan hun så egentlig komme løs igen? og bevæge sig højere op?
Man skulle godt nok ikke tro, at det var 3. gang. Synes jeg har masser af spørgsmål...

Anmeld

23. april 2012

dorthemus

Jeg fik lavet et forsøg på hindeløsning da jeg var 40 + 2 men der lykkedes ikke. Det sætte dog gang i tingene alligevel og jeg fik vedr om aftenen og fødte to dage senere

Anmeld

23. april 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hejsa.
Jeg venter mit 3. Barn, men har desværre termin på min yngstes fødselsdag, så jeg har jo hele tiden sagt, at jeg gerne vil føde enten et par dage før, eller et par dage efter.
Jeg var til jordemoder 36+5, og fik der at vide, at hun står meget dybt i bækkenet, og oven i købet står fast. Hun mente ikke, jeg ville gå over tid.
Hun tilbød så, at hun til næste besøg, hvor jeg er 38+5 ville løsne hinder.

Og så er det jo så, at jeg selvfølgelig spekulerer på, om jeg kan håbe på at føde inden fødselsdagen så?
Nogen der har erfaringer i den retning? Effekt, ikke effekt og hvor hurtigt?

Godmorgen...

Jeg fik en hindeløsning søndag aften, veerne kom kl 04:00 med fuld kraft, med 3 min i mellem fra start og høste natten til tirsdag.. Så her hjalp det :-)

Dit andet spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på...

Anmeld

23. april 2012

babymus77

Nu er det 10,5 år siden jeg fødte sidst:-) og dengang kaldte de det ikke hindeløsning, men blev undersøgt 3 dage inden godt og grundigt indv... Hvor min Jdm roede rundt!!!!! Det resulterede i at der kom skub i tingene.... På 3 dagen efter Jdm besøg var han født:-))

Anmeld

23. april 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Nu er det 10,5 år siden jeg fødte sidst:-) og dengang kaldte de det ikke hindeløsning, men blev undersøgt 3 dage inden godt og grundigt indv... Hvor min Jdm roede rundt!!!!! Det resulterede i at der kom skub i tingene.... På 3 dagen efter Jdm besøg var han født:-))

Han blev født 2 dage inden termin dato!!;-)

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Hej igen,
Tak for svar, hvor er det godt at høre, at det have god effekt.
Jeg vil tillade mig at være forsigtigt optimistisk, og håbe på, hun er så klar til at komme ud, at lidt roden rundt vil pirre hendes nysgerrighed.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Ikke nogen der ved, om Baby kan kravle op af bækkenet igen, hvis hun først har sat sig fast?

Anmeld

23. april 2012

Muffinmus

kender kun ganske få det ikke har hjulpet på:-)

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

IIhhhvkender kun ganske få det ikke har hjulpet på:-)

Ih, hvor godt. Så håber jeg bare, jeg hører til dem, der oplever effekt.
Men har nogen af dem fået løsnet før termin?
Jeg skal jo allerede til jordemoder 38+5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.