Overnatning i London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

tarkoflen

Fandt lige en hjemmeside

http://www.londonbilletter.dk/attraktioner/madame- tussauds/?gclid=CMaCs-Wcya8CFULN3wodagv6Yw

Og hvis du køber direkte på deres egen hjemmeside, ser det ud til, at man kan få dem til halv pris... Så må man bare ikke komme i rush hour, men hvem gider også det

http://www.madametussauds.com/London/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

tarkoflen

Hov der er også både voksmuseet og London eye med 30% rabat

http://www.madametussauds.com/London/BuyTickets/Sp ecialOffers/LateSaver/Default.aspx

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Jeg var ikke vildt begejstret for voksmuseet, synes det var for dyrt i forhold til hvor småt det var... Det er selvfølgelig vildt flot lavet, det er der ingen tvivl om jeg mener at man kan købe billetter hjemmefra, så man slipper for mega lang kø, så måske I skulle tjekke det ud?

De der London busser er ret smarte! Der kan man også hoppe af og på ved de fleste store attraktioner og så stå på og køre videre til den næste, når man er klar til det

Man kan købe nogle combi billetter, så man kan få lidt rabat på eye og voks. Det er jo også værd at tage med :-)

Der skulle være en særlig busrute, som kører fordi alle de kendte steder. I Turen går til London står der, man skal tage den lige før solen går ned, så man kan se alle bygningerne med lys på :-) Det bliver vi nød til at prøve. Så skal vi også på marked, hvis vi kan finde et godt sted.

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Man kan købe nogle combi billetter, så man kan få lidt rabat på eye og voks. Det er jo også værd at tage med :-)

Der skulle være en særlig busrute, som kører fordi alle de kendte steder. I Turen går til London står der, man skal tage den lige før solen går ned, så man kan se alle bygningerne med lys på :-) Det bliver vi nød til at prøve. Så skal vi også på marked, hvis vi kan finde et godt sted.

Ihh kom lige i tanke om, at jeg har en skøn bog med tips fra en dansker der bor i London, hun fortæller om nogle steder, som måske ikke lige er de mest turistede steder, måske I kan nå at få fat i den inden enten på biblioteket eller som gave den hedder London my love

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Hi hi har smidt et link på de der combi billetter

Vi var på camden marked og sejlede derhen, det var ret hyggeligt!

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Hi hi har smidt et link på de der combi billetter

Vi var på camden marked og sejlede derhen, det var ret hyggeligt!

Tak det vil jeg se på imorgen, nu må jeg hellere finde min seng :-) Tak for snakken... sov godt :-)

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Tak det vil jeg se på imorgen, nu må jeg hellere finde min seng :-) Tak for snakken... sov godt :-)

Var så lidt, kan I have en aldeles fremragende tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.