Overnatning i London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Jeg har hørt at morgenmaden tit ikke er så god på hotellerne derovre, tit bare noget tørt toast med lidt marmelade og smør og så kaffe og the... Men det er selvfølgelig nemt

Det er ikke altid nemt med mad, men bare der er mulighed for at få lidt. Så må vi tage en formiddagsmad i byen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Vi skal først afsted til okt. og vi har allerede købt flybilletterne. Nu er vi så på jagt efter hotel/ overnatning, og vi skal jo bare bruge en seng og et bad :-) Min mand har været på mange kurser i London, og han siger også, at de koster kassen - og kan være vildt små :-(

Jep det er også det jeg har hørt, og så er der virkelig mange gamle hoteller, der trænger til en meget kærlig hånd...

Ja man kan altid få noget formiddagsmad

Til frokost brugte vi en del de de deals man kan købe i de forskellige kiosker, hvor man får noget at drikke, en sandwich og noget frugt til nærmest ingen penge, og deres sandwich er af en væsentlig bedre kvalitet end, hvis man køber noget tilsvarende i DK synes jeg...

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Jep det er også det jeg har hørt, og så er der virkelig mange gamle hoteller, der trænger til en meget kærlig hånd...

Ja man kan altid få noget formiddagsmad

Til frokost brugte vi en del de de deals man kan købe i de forskellige kiosker, hvor man får noget at drikke, en sandwich og noget frugt til nærmest ingen penge, og deres sandwich er af en væsentlig bedre kvalitet end, hvis man køber noget tilsvarende i DK synes jeg...

det lyder da som en god ide til frokost, hvis det er godt vejr kan man jo godt sidde udenfor et sted :-) Uha glæder mig så meget til den tøsetur... hihi

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

det lyder da som en god ide til frokost, hvis det er godt vejr kan man jo godt sidde udenfor et sted :-) Uha glæder mig så meget til den tøsetur... hihi

Vi var der om sommeren og der er jo små hyggelige parker alle vegne, og det var bare så hyggeligt at sidde på et tæppe og spise lidt mad og hygge

Det er jo nok noget koldere når I er der, men der er bænke rigtig mange steder, så mon ikke det kunne gå

Kan godt forstå du glæder dig, det er også en fed by

Hvis I skal afsted igen en anden gang, kan Berlin klart også anbefales

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Vi var der om sommeren og der er jo små hyggelige parker alle vegne, og det var bare så hyggeligt at sidde på et tæppe og spise lidt mad og hygge

Det er jo nok noget koldere når I er der, men der er bænke rigtig mange steder, så mon ikke det kunne gå

Kan godt forstå du glæder dig, det er også en fed by

Hvis I skal afsted igen en anden gang, kan Berlin klart også anbefales

Jeg har været flere gange i Berlin, da jeg har et par tyske veninder som bor der :-) Det er en fed by, også nem at komme til. Næste gang kunne jeg godt tænke mig Prag.

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Jeg har været flere gange i Berlin, da jeg har et par tyske veninder som bor der :-) Det er en fed by, også nem at komme til. Næste gang kunne jeg godt tænke mig Prag.

Hi hi ja så behøver jeg jo ikke fortælle dig det

Prag er også bare så flot, der vil jeg også gerne ned igen! Sidst jeg var der, var med gymnasiet og der kan du nok gætte hvor engageret man var...

Jeg har også været der med mine forældre da jeg var barn og lige efter murens fald... Selvom jeg kun var 10 år gammel, kan jeg faktisk godt huske, at jeg synes den var fantastisk!

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Hi hi ja så behøver jeg jo ikke fortælle dig det

Prag er også bare så flot, der vil jeg også gerne ned igen! Sidst jeg var der, var med gymnasiet og der kan du nok gætte hvor engageret man var...

Jeg har også været der med mine forældre da jeg var barn og lige efter murens fald... Selvom jeg kun var 10 år gammel, kan jeg faktisk godt huske, at jeg synes den var fantastisk!

Der er mange ting at se i Berlin, og jeg vil da gerne derned igen - men det haster ikke så meget som London haha.

NU vil jeg bare opleve den by, som alle taler om.....:-)

Vi har fået flybilletter til 2200 og mangler så overnatning, må indrømme jeg syntes det er en billig tur for 4 tøser :-) Vi kommer ikke mange steder i DK til under 5000 kr.

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Der er mange ting at se i Berlin, og jeg vil da gerne derned igen - men det haster ikke så meget som London haha.

NU vil jeg bare opleve den by, som alle taler om.....:-)

Vi har fået flybilletter til 2200 og mangler så overnatning, må indrømme jeg syntes det er en billig tur for 4 tøser :-) Vi kommer ikke mange steder i DK til under 5000 kr.

Ja det er billigt!

Og London er en skøn by

Skal I ind og se musical så kan det godt betale sig at gå ned i de boder, hvor man får billetterne til ca. 1/2 pris... Men gør det den første dag, så I har lidt forskellige forestillinger at vælge imellem og måske forskellige pladser... Jeg var derovre med en veninde, hvor vi kom til at sidde helt oppe under loftet, ikke optimalt til Løvernes konge, hvor en masse af de fede effekter kommer op fra gulvet

Min kæreste og jeg var inde og se Michael Jackson, den var super fed!

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Ja det er billigt!

Og London er en skøn by

Skal I ind og se musical så kan det godt betale sig at gå ned i de boder, hvor man får billetterne til ca. 1/2 pris... Men gør det den første dag, så I har lidt forskellige forestillinger at vælge imellem og måske forskellige pladser... Jeg var derovre med en veninde, hvor vi kom til at sidde helt oppe under loftet, ikke optimalt til Løvernes konge, hvor en masse af de fede effekter kommer op fra gulvet

Min kæreste og jeg var inde og se Michael Jackson, den var super fed!

Nej det er pt. ikke med i planerne, vi skal på voksmouseet, og en tur i London Eye. Så skal vi se slottet, og se de berømte bygninger der er. En tur med en Londonbus, og så skal jeg se på lidt kage udstyr :-) Vi er også nogle stykker, som er lildt begrænset af midler pt. pga. arb.løshed, så nogle ting må vente :-)

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Nej det er pt. ikke med i planerne, vi skal på voksmouseet, og en tur i London Eye. Så skal vi se slottet, og se de berømte bygninger der er. En tur med en Londonbus, og så skal jeg se på lidt kage udstyr :-) Vi er også nogle stykker, som er lildt begrænset af midler pt. pga. arb.løshed, så nogle ting må vente :-)

Jeg var ikke vildt begejstret for voksmuseet, synes det var for dyrt i forhold til hvor småt det var... Det er selvfølgelig vildt flot lavet, det er der ingen tvivl om jeg mener at man kan købe billetter hjemmefra, så man slipper for mega lang kø, så måske I skulle tjekke det ud?

De der London busser er ret smarte! Der kan man også hoppe af og på ved de fleste store attraktioner og så stå på og køre videre til den næste, når man er klar til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.