Overnatning i London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Fines mor

Vi er 4 tøser som skal på tøsetur til London d. 3 okt. er der nogle som kender et godt "billigt" vandrehjem i London. Meget gerne tæt på centrum. Vi kunne godt tænke os eget bad, og 4 mandsstue. :-)

Link gerne hvis i kender nogle, eller andre muligheder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

tarkoflen

Jeg kender ikke lige et hostel, men da vi var derovre betalte vi kassen for et elendigt hotel og gik forbi easyhotel, og det blev vi enige om, at der skulle vi bo næste gang!

Vi har ikke været i London siden, men i Berlin var det fantastisk, og eftersom det er en kæde, så forestiller jeg mig, at det er nogenlunde samme standart

Jeg tjekkede lige og du kan få et tomands rum for mellem 35 og 52£ pr. overnatning... Vi boede i Paddington og så vidt jeg husker, tager det ca. 15-20 minutter at gå igennem Hyde Park til enden af Oxfordstreet! Og der er gode undergrundsforbindelser derfra!

Du kan finde hotellerne på www.easyhotel.com

Rigtig god tur, gid det var mig

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

Jeg var lige på booking.com og der fandt jeg en del hoteller i London til fornuftig pris :-) Vi vil nemlig gerne have eget bad, og noget morgenmad. :-) Det kan vi pt. få for ca 3500 for 3 nætter, og 4 pers. værelse. De billeder jeg så var ok.

De hoteller jeg fandt lå alle i Paddington :-) Var det hotel i boede på dengang, og kan du huske navnet?

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Jeg var lige på booking.com og der fandt jeg en del hoteller i London til fornuftig pris :-) Vi vil nemlig gerne have eget bad, og noget morgenmad. :-) Det kan vi pt. få for ca 3500 for 3 nætter, og 4 pers. værelse. De billeder jeg så var ok.

De billeder vi så, så også fine ud, men jeg vil tro, at de var taget for ca. 15 år siden...

Men jeg håber I er heldigere end os

I må bare love ikke at tage Minna Hotel i Paddington, det har jeg intet godt at sige om, og den på ingen måde rosende anmeldelse vi lavede, blev sjovt nok aldrig lagt på hotels.com

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Hov vil lige sige, at jeg synes Paddington er et lækkert område

Var der ikke bad og toilet på værelset på easy hotel?

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Hov vil lige sige, at jeg synes Paddington er et lækkert område

Var der ikke bad og toilet på værelset på easy hotel?

Jeg er først lige på vej ind på Easy :-)

Det hotel du nævner har jeg slet ikke set på listen, så måske findes det ikke længere :-)

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

Prisen er ca. 1500 kr. for et vær. til 2 - så er det uden morgenmad kan jeg se. De andre jeg har fundet på booking.com er til 3500 kr. inkl. morgenmad, så skal vi godt nok bo sammen alle 4. Men det går jo nok, vi kender da hinanden ;-)

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Jeg er først lige på vej ind på Easy :-)

Det hotel du nævner har jeg slet ikke set på listen, så måske findes det ikke længere :-)

Man har da lov til at håbe, at det ikke findes længere

Der findes desværre mange knap så gode hoteller i London, som man betaler en del for! Vi gav det samme pr. overnatning, som nogle venner havde fået et værelse på hilton til, godt nok var det et tilbud de havde fundet, men alligevel...

Vi var lidt sent ude, og tænkte, at så måtte vi bare bide i det sure æble og betale lidt mere for et bedre hotel... Snydt siger jeg bare!

Så godt I allerede er i gang med at finde hotel, så håber jeg i kan finde noget der er til at betale og som er ok!

Havde vi betalt halvdelen af prisen for værelset, havde vi godt kunne leve med det... Men det gjorde vi så ikke...

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Fines mor skriver:

Prisen er ca. 1500 kr. for et vær. til 2 - så er det uden morgenmad kan jeg se. De andre jeg har fundet på booking.com er til 3500 kr. inkl. morgenmad, så skal vi godt nok bo sammen alle 4. Men det går jo nok, vi kender da hinanden ;-)

Jeg har hørt at morgenmaden tit ikke er så god på hotellerne derovre, tit bare noget tørt toast med lidt marmelade og smør og så kaffe og the... Men det er selvfølgelig nemt

Anmeld

22. april 2012

Fines mor

tarkoflen skriver:

Man har da lov til at håbe, at det ikke findes længere

Der findes desværre mange knap så gode hoteller i London, som man betaler en del for! Vi gav det samme pr. overnatning, som nogle venner havde fået et værelse på hilton til, godt nok var det et tilbud de havde fundet, men alligevel...

Vi var lidt sent ude, og tænkte, at så måtte vi bare bide i det sure æble og betale lidt mere for et bedre hotel... Snydt siger jeg bare!

Så godt I allerede er i gang med at finde hotel, så håber jeg i kan finde noget der er til at betale og som er ok!

Havde vi betalt halvdelen af prisen for værelset, havde vi godt kunne leve med det... Men det gjorde vi så ikke...

Vi skal først afsted til okt. og vi har allerede købt flybilletterne. Nu er vi så på jagt efter hotel/ overnatning, og vi skal jo bare bruge en seng og et bad :-) Min mand har været på mange kurser i London, og han siger også, at de koster kassen - og kan være vildt små :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.