Har gjort kup i Rema idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Noahmor

MariaKyedDK skriver:

hvem har IKKE været i Rema idag??? vi er lige kommet hjem dernede fra, og folk løb rundt og alt var kaos, har aldrig i mit liv set så mange mennesker samlet i rema på en gang ......

Men ja de har super gode tilbud dernede idag...

Ja, det var helt vildt. Jeg skyndte mig også bare at finde en Wheely bugen og en alarm og så kørte jeg Netto og handlede dagligvarer. 

Kunne slet ikke overskue alle pensionisterne, der var bange for at gå glip af smør og toiletpapir. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Bak

Lenaogkasper skriver:

Jeg er 17+3 og har lige hentet dem!

min veninde er rigtig glad for dem og dem jeg kender der har dem har kun ros til dem.

jeg fik afvide at de ikk kommer så tit ned i den pris så jeg slog til, havde nemlig set på dem men aldrig til den pris.

nu ligger de inde på puslebordet og endnu en ting kan vinges af på listen over hvad der skal købes til baby

Så er kæresten sendt afsted Så håber jeg, de har flere tilbage. Hvis ikke, så er det bare ærgeligt, måske man kan finde et godt tilbud senere. Men for at de har dem Kunne være lækkert!

Anmeld

22. april 2012

Lenaogkasper

anbo skriver:

Så er kæresten sendt afsted Så håber jeg, de har flere tilbage. Hvis ikke, så er det bare ærgeligt, måske man kan finde et godt tilbud senere. Men for at de har dem Kunne være lækkert!

Fik i dem???

Anmeld

22. april 2012

Bak

Nej, desværre.. Men det var nu fordi min kæreste mente, at der også skulle være noget at ønske sig i barselsgave, så han ombestemte sig altså på vejen... Øv øv. Og jo, vi kan da godt bruge pengene et andet sted, men nu havde jeg lige håbet, vi kunne få et godt tilbud

Anmeld

22. april 2012

Ma-lu

Noahmor skriver:

Er lige kommet hjem med en wheely Bug og en Super Nova babylam til 1200 tilsammen. 

Tillykke med købet  

Hva priserne pr ting?! 

Overvejer alarmen.. Vi har ingen købt, men har termin om 5 uger.. 

Hva der godt ved netop denne i stedet for en 'billigere' fra et andet sted, fx Harald Nyborg ved jeg ik er så dyre?

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

Ma-lu skriver:

Tillykke med købet  

Hva priserne pr ting?! 

Overvejer alarmen.. Vi har ingen købt, men har termin om 5 uger.. 

Hva der godt ved netop denne i stedet for en 'billigere' fra et andet sted, fx Harald Nyborg ved jeg ik er så dyre?

Alarmen koster 700 og wheely bug 500. 

Jeg har selv en billig fra IKEA som reserve og der er virkelig stor forskel.

I Super Novaen går lyden bare superskarpt igennem og man kan skiftekanal, hvis der går andre igennem. Der er også lang rækkevidde på den. 

Anmeld

22. april 2012

meem

Noahmor skriver:

Det er dstrore. Har købt den til min søn på 15 måneder og han kan ikke rigtig nå gulvet endnu når han sidder på den. 

Ødet er læder, den er lavet, så ville kun tage den med ud i godt vejr, ellers tror jeg sagtens du kan. 

Okay super

men tænkte mere på ang. hjulene, er de egnet til at kører udenfor ? bl.a. på fliser ??

Anmeld

23. april 2012

sannekdp

Jeg fik også købt weely bug én som ko udgaven til Noah - men han er kun 9 1/2 måned, så der går lige noget tid før han kan bruge den

Men der var rigtig mange mennsker i går  - Puha

Anmeld

23. april 2012

Noahmor

meem skriver:

Okay super

men tænkte mere på ang. hjulene, er de egnet til at kører udenfor ? bl.a. på fliser ??

Jeg tror hurtigt, der ville komme for meget skidt i hjulene.

Anmeld

23. april 2012

Noahmor

sannekdp skriver:

Jeg fik også købt weely bug én som ko udgaven til Noah - men han er kun 9 1/2 måned, så der går lige noget tid før han kan bruge den

Men der var rigtig mange mennsker i går  - Puha

Ih, de havde ikke ko udgaven, hvor jeg købte. Så det endte med en humlebi én til min Noah.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.