Har gjort kup i Rema idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.954 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Noahmor

Er lige kommet hjem med en wheely Bug og en Super Nova babylam til 1200 tilsammen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Bak

Noahmor skriver:

Er lige kommet hjem med en wheely Bug og en Super Nova babylam til 1200 tilsammen. 

Har godt lige set deres tilbudsavis...

Overvejer kraftigt at investere i babyalarmen (har dog ikke travlt, er "kun" 17+6).

Ved du, om det er en god babyalarm?

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

anbo skriver:

Overvejer kraftigt at investere i babyalarmen (har dog ikke travlt, er "kun" 17+6).

Det er en super alarm. Har haft en brugt til vores søn, men den er blevet moslet, så har mistet noget af signalet. Jeg villekønne, hvis jeg var dig. Har aldrig set den så billig. 

Anmeld

22. april 2012

dola

Noahmor skriver:

Ja så den også lige, men har lige købt den til FULD pris i BabySam og har allerede pakket den ud.. Lidt øv... Men sådan er livet jo bare engang imellem! Det var en "penge-gave" fra bedste der blev brugt på det, så overlever nok... Men stadig lidt surt..

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

dola skriver:

Ja så den også lige, men har lige købt den til FULD pris i BabySam og har allerede pakket den ud.. Lidt øv... Men sådan er livet jo bare engang imellem! Det var en "penge-gave" fra bedste der blev brugt på det, så overlever nok... Men stadig lidt surt..

Øv, hvor ærgeligt! Men det er ikke lige til at vide, hvornårsådan et tilbud dukker op.

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Jeg har lige sendt min far afsted efter en til mig og lillepigen . Håber bare at der er flere tilbage

Anmeld

22. april 2012

Lenaogkasper

anbo skriver:

Jeg er 17+3 og har lige hentet dem!

min veninde er rigtig glad for dem og dem jeg kender der har dem har kun ros til dem.

jeg fik afvide at de ikk kommer så tit ned i den pris så jeg slog til, havde nemlig set på dem men aldrig til den pris.

nu ligger de inde på puslebordet og endnu en ting kan vinges af på listen over hvad der skal købes til baby

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

Mutti2B skriver:

Jeg har lige sendt min far afsted efter en til mig og lillepigen . Håber bare at der er flere tilbage

Krydser fingre. Jeg stod der, da vores Rema åbnede og de andre der stod i kø, varpensionister der skulle have smør og kaffe på tilbud. 

Men det var helt vildt så mangemennesker der var.

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Noahmor skriver:

Krydser fingre. Jeg stod der, da vores Rema åbnede og de andre der stod i kø, varpensionister der skulle have smør og kaffe på tilbud. 

Men det var helt vildt så mangemennesker der var.

Åh, nej, så er der garanteret ikke flere tilbage . Går og venter på at han ringer tilbage. Tror ikke helt han har forstået at det er et køtilbud (selvom jeg nu har prøvet at forklare ham det)for butikkerne har jo sjældent ret mange

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

Mutti2B skriver:

Åh, nej, så er der garanteret ikke flere tilbage . Går og venter på at han ringer tilbage. Tror ikke helt han har forstået at det er et køtilbud (selvom jeg nu har prøvet at forklare ham det)for butikkerne har jo sjældent ret mange

Jeg var den første i vores Rema og der stod kun 8 stk Wheely Bugs. 

Så håber da at han er kommet afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.