Har gjort kup i Rema idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Mutti2B

Noahmor skriver:

Jeg var den første i vores Rema og der stod kun 8 stk Wheely Bugs. 

Så håber da at han er kommet afsted. 

Hvor mange babyalarmer var der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Noahmor

Mutti2B skriver:

Hvor mange babyalarmer var der?

Det ved jeg ikke, for de lå bag kassen, så man skulle bede om dem ved kassen. 

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Noahmor skriver:

Det ved jeg ikke, for de lå bag kassen, så man skulle bede om dem ved kassen. 

tak for tippet. Jeg har lige fanget min far som var på vej ind i rema nu og sagt det videre
for at der stadig er nogle tilbage

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

Mutti2B skriver:

tak for tippet. Jeg har lige fanget min far som var på vej ind i rema nu og sagt det videre
for at der stadig er nogle tilbage

Satser på en positiv Update om lidt. Lillemanden ligger og sover til middag nu, så her er de allerede taget i brug. 

Anmeld

22. april 2012

Mutti2B

Noahmor skriver:

Satser på en positiv Update om lidt. Lillemanden ligger og sover til middag nu, så her er de allerede taget i brug. 

Weeeeeeeee, så er jeg også blevet ejer af en super Nova

Glæder mig til at jeg også kan tage min i brug

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

Mutti2B skriver:

Weeeeeeeee, så er jeg også blevet ejer af en super Nova

Glæder mig til at jeg også kan tage min i brug

Yay! Tillykke med superkøbet. 

Anmeld

22. april 2012

meem

Noahmor skriver:

Er lige kommet hjem med en wheely Bug og en Super Nova babylam til 1200 tilsammen. 

Min mor har snakket meget om den wheely bug, og har nu købt den som en fødselsdagsgave til min store pige.. men nu du har den kan det være du kan svare mig på om det er den store eller lille model ? og kan den bruges udendørs ??

Anmeld

22. april 2012

sabrina89

meem skriver:

Min mor har snakket meget om den wheely bug, og har nu købt den som en fødselsdagsgave til min store pige.. men nu du har den kan det være du kan svare mig på om det er den store eller lille model ? og kan den bruges udendørs ??

Ærgeligt at min kæreste ikke mener at vi skal ha ny alarm Det er ellers et super godt tilbud

Anmeld

22. april 2012

Noahmor

meem skriver:

Det er dstrore. Har købt den til min søn på 15 måneder og han kan ikke rigtig nå gulvet endnu når han sidder på den. 

Ødet er læder, den er lavet, så ville kun tage den med ud i godt vejr, ellers tror jeg sagtens du kan. 

Anmeld

22. april 2012

MariaKyedDK

Noahmor skriver:

Er lige kommet hjem med en wheely Bug og en Super Nova babylam til 1200 tilsammen. 

hvem har IKKE været i Rema idag??? vi er lige kommet hjem dernede fra, og folk løb rundt og alt var kaos, har aldrig i mit liv set så mange mennesker samlet i rema på en gang ......

Men ja de har super gode tilbud dernede idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.