Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaJ skriver: Uh, jeg er nok ikke så god en testekspert. Jeg har været en af de heldige, hvor graviditeterne bare er kommet dumpende, så har begge gange testet ret sent. Håber for dig, at der er andre, der kan svare på hvornår man burde kunne teste. Hvor langt ville du være henne nu, hvis du er gravid?
Uh, jeg er nok ikke så god en testekspert. Jeg har været en af de heldige, hvor graviditeterne bare er kommet dumpende, så har begge gange testet ret sent.
Håber for dig, at der er andre, der kan svare på hvornår man burde kunne teste. Hvor langt ville du være henne nu, hvis du er gravid?
har lige regnet ud at jeg er 3+4 idag hvis jeg er gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har lige regnet ud at jeg er 3+4 idag hvis jeg er gravid
Hmmm, mon ikke du snart kan teste så . Men igen, jeg har ikke selv nogen erfaring med at teste tidligt. Håber andre med mere erfaring/viden kommer på banen.
MariaJ skriver: Hmmm, mon ikke du snart kan teste så . Men igen, jeg har ikke selv nogen erfaring med at teste tidligt. Håber andre med mere erfaring/viden kommer på banen.
den er negativ her til morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128