Gravid 1. maj eller os tager vi Lægens vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

også for jer... ja det håber jeg.

Giver du en opdate efter den 1 maj?

hvornår har du egentlig testdag ??? hvis du altså vil ud med det ! ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mariajny

Anonym skriver:

hvornår har du egentlig testdag ??? hvis du altså vil ud med det ! ?

min mens er lige sluttet i dag, så der er lige et par dage endnu heh

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

min mens er lige sluttet i dag, så der er lige et par dage endnu heh

nå for pokker da troede også at du ventede på testdag

Anmeld

25. april 2012

Mariajny

Anonym skriver:

nå for pokker da troede også at du ventede på testdag

min mens har også været meget mærkelig denne gang.. har stort set ikke blødt.
og så var det mere brunt end rødt.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

min mens har også været meget mærkelig denne gang.. har stort set ikke blødt.
og så var det mere brunt end rødt.

oki det kunne godt lyde som om det kunne blive positivt

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Held og lykke til jer . Jeg er imponeret over at I har holdt ud så længe, uden at gå lægens vej. Nøj, hvor må det være lang tid at gå og vente på noget man brændende ønsker sig. Jeg håber det lykkes for jer snart.

Jeg er godt nok spænd på om jeg faktisk er gravid.. altså mine bryster er hamrende ømme, ( det plejer de godt nok at være op til mens) men ikke SÅ ØMME, og så klør de ! + de sidste 2 dage + idag har jeg haft voldsom kvalme om formiddagen og aftenen ja og middag..

igår da jeg sad på handelsskolen, blev jeg meget svimmel, havde mega meget kvalme, og kunne mærke en trykken i højre side af underlivet og jeg havde koldsved + jeg rystede og dette har jeg os lidt idag. 

jeg plejer aldrig at have kvalme, med mindre jeg er syg og ligger og kaster op. og jeg har også en trykken i hoved...

jeg var tæt på at købe en graviditetstest idag men kunne ik få nogen der hvor jeg handlede, men hva tror i ?? jeg føler mig virkelig gravid, og det kunne jo bare være helt fantastisk, vi har os haft meget sex i denne måned, meget mere end vi plejer.

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Anonym skriver:

Jeg er godt nok spænd på om jeg faktisk er gravid.. altså mine bryster er hamrende ømme, ( det plejer de godt nok at være op til mens) men ikke SÅ ØMME, og så klør de ! + de sidste 2 dage + idag har jeg haft voldsom kvalme om formiddagen og aftenen ja og middag..

igår da jeg sad på handelsskolen, blev jeg meget svimmel, havde mega meget kvalme, og kunne mærke en trykken i højre side af underlivet og jeg havde koldsved + jeg rystede og dette har jeg os lidt idag. 

jeg plejer aldrig at have kvalme, med mindre jeg er syg og ligger og kaster op. og jeg har også en trykken i hoved...

jeg var tæt på at købe en graviditetstest idag men kunne ik få nogen der hvor jeg handlede, men hva tror i ?? jeg føler mig virkelig gravid, og det kunne jo bare være helt fantastisk, vi har os haft meget sex i denne måned, meget mere end vi plejer.

Det lyder jo lovende, så mon ikke en test snart er på sin plads. Håber den er der. Det ville jo være helt fantastisk.

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Det lyder jo lovende, så mon ikke en test snart er på sin plads. Håber den er der. Det ville jo være helt fantastisk.

Ja det vil så har lige taget min temperatur og den siger 38,2

tror du jeg vil kunne teste imorgen tidlig ????

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Anonym skriver:

Ja det vil så har lige taget min temperatur og den siger 38,2

tror du jeg vil kunne teste imorgen tidlig ????

Uh, jeg er nok ikke så god en testekspert. Jeg har været en af de heldige, hvor graviditeterne bare er kommet dumpende, så har begge gange testet ret sent.

Håber for dig, at der er andre, der kan svare på hvornår man burde kunne teste. Hvor langt ville du være henne nu, hvis du er gravid?

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

MariaJ skriver:

Uh, jeg er nok ikke så god en testekspert. Jeg har været en af de heldige, hvor graviditeterne bare er kommet dumpende, så har begge gange testet ret sent.

Håber for dig, at der er andre, der kan svare på hvornår man burde kunne teste. Hvor langt ville du være henne nu, hvis du er gravid?

jamen forventer mens lørdag eller først tirsdag jo det kommer an på om min cyklus er 26 eller 29 dage i denne måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.