Arhg nældefeber, nældefeber, nældefeber, og NÆLDEFEBER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

min læge var inde og slå det op da jeg hele tiden nøs og døjede med det, og sagde god for disse to. mener du kan købe det på håndkøb. hvertfald vialerg. er også i den milde ende af produkter men har hjulpet meget når det er syns jeg . selv tak

Okay det må jeg hente så .. for det er da monster irriterende.. fik du det også da du blev gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ejj hvor er det latterligt. Jeg er da blevet udredt flere gange for allergi uden jeg har haft det i så lang tid  

Ihh hvor er det træls altså

rigtig meget...  

Anmeld

22. april 2012

Lady Marion <3

Camillos skriver:

jeg ved det faktisk ikke ...  Men det ligner mig slet ikke at have allergi overhovedet.. og det irriterer mig at lægen ikke vil udrede mig så jeg vev hvad det er jeg skal undgå ..

Det er man næsten nød til selv at finde ud af da det kan være en jungle .. Du er nød til at skrive op hvad du spiser og hvornår du har allergi , så kan du til sidst bruge udelukkelses metoden .. Lægen kan ikke rigtigt gøre så meget andet end prik test og det hjælper ikke en disse

Anmeld

22. april 2012

Camillos

Lady Marion <3 skriver:

Det er man næsten nød til selv at finde ud af da det kan være en jungle .. Du er nød til at skrive op hvad du spiser og hvornår du har allergi , så kan du til sidst bruge udelukkelses metoden .. Lægen kan ikke rigtigt gøre så meget andet end prik test og det hjælper ikke en disse

Okay så må jeg prøve det.. 

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

J

Okay det må jeg hente så .. for det er da monster irriterende.. fik du det også da du blev gravid? 

Ja jeg har spist det under graviditeten . men ellers så dobbelt tjek med din læge. min sagde bar at jeg måtte tage de to prepparater

Anmeld

22. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

Ja jeg har spist det under graviditeten . men ellers så dobbelt tjek med din læge. min sagde bar at jeg måtte tage de to prepparater

oKAY...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.