Arhg nældefeber, nældefeber, nældefeber, og NÆLDEFEBER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.634 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Camillos

hAR HAFT NÆLDEFEBER SIDEN UGE 7-8 STK i graviditeten.. er nu 14+2! Det kommer og går hver 2 dag ca, og er snot hamrende forkølet! Må ikke tage antihestaminer efter 1 trimester og er ved at gå ud af mit gode skind. 

Nælderne sidder under Bh stroppen, på benene, på ballerne lige der hvor man sidder! og så på håndleddet Av!

Kan virkelig ik finde ud af hvorfor jeg ikke kan tåle at være gravid, og være så allergisk pludselig.. og så er spørgsmålet bare hvad er det jeg ikke kan tåle ? 

Min læge sagde man først udredder for nældefeber, allergiske reaktioner efter ca 2 mdr..  det er der næsten gået nu.. argh.. holder ikke til det.

Andre der har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

MelikkazMoar

Camillos skriver:

hAR HAFT NÆLDEFEBER SIDEN UGE 7-8 STK i graviditeten.. er nu 14+2! Det kommer og går hver 2 dag ca, og er snot hamrende forkølet! Må ikke tage antihestaminer efter 1 trimester og er ved at gå ud af mit gode skind. 

Nælderne sidder under Bh stroppen, på benene, på ballerne lige der hvor man sidder! og så på håndleddet Av!

Kan virkelig ik finde ud af hvorfor jeg ikke kan tåle at være gravid, og være så allergisk pludselig.. og så er spørgsmålet bare hvad er det jeg ikke kan tåle ? 

Min læge sagde man først udredder for nældefeber, allergiske reaktioner efter ca 2 mdr..  det er der næsten gået nu.. argh.. holder ikke til det.

Andre der har prøvet det? 

havde det meget da jeg var barn, men ikke som gravid..

håber da der er noget der kan gøres ved det.. kan huske hvor uudholdeligt det er !

Anmeld

22. april 2012

Camillos

MelikkazMoar skriver:

havde det meget da jeg var barn, men ikke som gravid..

håber da der er noget der kan gøres ved det.. kan huske hvor uudholdeligt det er !

Ja jeg havde nemlig også noget som Barn .. .. men nu er det bare kommet igen i større mængder og jeg er ved at blive Kuk kuk skør i kallechen... af alt den kløen og kradsen..

Irriterende jeg ikke bare kan få en nem graviditet... 

Anmeld

22. april 2012

Lady Marion <3

Jeg måtte godt tage antihistaminer under min graviditet , det er jo ikke godt at gå og have en allergisk reaktion så længe ?

Anmeld

22. april 2012

Camillos

Lady Marion <3 skriver:

Jeg måtte godt tage antihistaminer under min graviditet , det er jo ikke godt at gå og have en allergisk reaktion så længe ?

jeg spurgte min læge , hun er i øvrigt ikke så meget for piller.. 

Men hvis jeg kunne holde ud ikke at tage de piller, skulle jeg holde mig væk fra dem så meget som muligt, fordi de ikke er gode for fosteret..

men må indrømme tanken har strejfet mig.. kan snart ikke holde det ud mere.. 

Anmeld

22. april 2012

nielsen80

Kender ikke noget til det, men du skulle da lige have et. Det lyder bestemt ikke sjovt. Tænker om nældefeber som så meget andet kan være hormonbestemt...har en veninde med ret meget allergi, som hun får hormoncremer for, så de må jo påvirke på en eller anden måde. Og så giver det jo mening det blusser op under en graviditet.

Anmeld

22. april 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Kender ikke noget til det, men du skulle da lige have et. Det lyder bestemt ikke sjovt. Tænker om nældefeber som så meget andet kan være hormonbestemt...har en veninde med ret meget allergi, som hun får hormoncremer for, så de må jo påvirke på en eller anden måde. Og så giver det jo mening det blusser op under en graviditet.

Ja det kunne jo være.. .. det må nok være noget i den stil .. .. Det er bare irriterende.. at lægen så ikke engang vil undersøge hvad jeg er allergisk over for i en Priktest så jeg kan forsøge at undgå det.. ?

Anmeld

22. april 2012

DianaMalou

jeg havde en smugle nældefeber i min graviditet.. men det var pga noget jeg spiste som jeg ellers elskede at spise.. nemlig rejer.. men nu har jeg det efter min graviditet.. og må desværre tage piller for jeg kan ikke holde ud og have den kløen og kradsen.. og det er kommet efter jeg havde kat..

Anmeld

22. april 2012

Lady Marion <3

Camillos skriver:

jeg spurgte min læge , hun er i øvrigt ikke så meget for piller.. 

Men hvis jeg kunne holde ud ikke at tage de piller, skulle jeg holde mig væk fra dem så meget som muligt, fordi de ikke er gode for fosteret..

men må indrømme tanken har strejfet mig.. kan snart ikke holde det ud mere.. 

Det er heller ikke sundt at have allergi  men ved ikke om det er usundt for fosteret at du har allergi ???

Anmeld

22. april 2012

Tøs85

Puha det lyder ikke sjovt.. Har også nældefeber og det er blevet lidt værre nu hvor jeg er gravid og frygter det bare blir værre og værre.. Jeg kan ikke tåle vand på kroppen, så må også bare holde ud, for man er jo nødt til at gå i bad Tror også det er bedst at kunne gå hele graviditeten uden medicinen, selvom det blir hårdt..
Men føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.