Arhg nældefeber, nældefeber, nældefeber, og NÆLDEFEBER!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Camillos

Lady Marion <3 skriver:

Det er heller ikke sundt at have allergi  men ved ikke om det er usundt for fosteret at du har allergi ???

jeg ved det faktisk ikke ...  Men det ligner mig slet ikke at have allergi overhovedet.. og det irriterer mig at lægen ikke vil udrede mig så jeg vev hvad det er jeg skal undgå ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Camillos

Tøs85 skriver:

Puha det lyder ikke sjovt.. Har også nældefeber og det er blevet lidt værre nu hvor jeg er gravid og frygter det bare blir værre og værre.. Jeg kan ikke tåle vand på kroppen, så må også bare holde ud, for man er jo nødt til at gå i bad Tror også det er bedst at kunne gå hele graviditeten uden medicinen, selvom det blir hårdt..
Men føler med dig

åhh gud så er jeg ikke den eneste...  Kan du ikke tåle vand? EJ hvor skrækkeligt !  

Jeg har på fornemmelsen jeg ikke kan tåle "tryk" fra mit tøj måske,.. Jeg aner det ikke.. 

Men det er virkelig irriterende... 

Anmeld

22. april 2012

Miss Church

Ej hvor er det træls for dig søde! 
Nældefeber er noget af det værste. Det er til at blive helt skør af. Håber du finder ud af hvad det skyldes og at det snart forsvinder igen  

Anmeld

22. april 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Ej hvor er det træls for dig søde! 
Nældefeber er noget af det værste. Det er til at blive helt skør af. Håber du finder ud af hvad det skyldes og at det snart forsvinder igen  

Ja det håber jeg også.. problemet er min læge ikke vil undersøge mig .. ... Så er det jo svært at finde ud af hvad det er .. nu har det stået på i 2 mdr...

Anmeld

22. april 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Ja det håber jeg også.. problemet er min læge ikke vil undersøge mig .. ... Så er det jo svært at finde ud af hvad det er .. nu har det stået på i 2 mdr...

Hvorfor f-(biiib) vil h*n ikke det? Det kan man da ikke bare sige? Når du ikke må få antihistamin, bliver de da nød til at finde ud af det. 

Hvad med at ringe til hudlægen? Måske de ved noget?  

Anmeld

22. april 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Hvorfor f-(biiib) vil h*n ikke det? Det kan man da ikke bare sige? Når du ikke må få antihistamin, bliver de da nød til at finde ud af det. 

Hvad med at ringe til hudlægen? Måske de ved noget?  

det er noget med de først vil begynde at udrede allergener efter 2-3 måneders varighed.. ! 

det er jo heller ikke dem der render rundt hver 2 dag og er ved at dø af kløe og svien altså..

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

hAR HAFT NÆLDEFEBER SIDEN UGE 7-8 STK i graviditeten.. er nu 14+2! Det kommer og går hver 2 dag ca, og er snot hamrende forkølet! Må ikke tage antihestaminer efter 1 trimester og er ved at gå ud af mit gode skind. 

Nælderne sidder under Bh stroppen, på benene, på ballerne lige der hvor man sidder! og så på håndleddet Av!

Kan virkelig ik finde ud af hvorfor jeg ikke kan tåle at være gravid, og være så allergisk pludselig.. og så er spørgsmålet bare hvad er det jeg ikke kan tåle ? 

Min læge sagde man først udredder for nældefeber, allergiske reaktioner efter ca 2 mdr..  det er der næsten gået nu.. argh.. holder ikke til det.

Andre der har prøvet det? 

der findes prepparater du må få under graviditet. har nemlig også haft det problem - rhinokort næsespray og vialerg har jeg fået god bedring

Anmeld

22. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

der findes prepparater du må få under graviditet. har nemlig også haft det problem - rhinokort næsespray og vialerg har jeg fået god bedring

Okay min læge synes ellers at have undersøgt alle mulighederne .. er det noget der kan Fåes i håndkøb? Tak søde.. 

Anmeld

22. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

Okay min læge synes ellers at have undersøgt alle mulighederne .. er det noget der kan Fåes i håndkøb? Tak søde.. 

min læge var inde og slå det op da jeg hele tiden nøs og døjede med det, og sagde god for disse to. mener du kan købe det på håndkøb. hvertfald vialerg. er også i den milde ende af produkter men har hjulpet meget når det er syns jeg . selv tak

Anmeld

22. april 2012

Miss Church

Camillos skriver:

det er noget med de først vil begynde at udrede allergener efter 2-3 måneders varighed.. ! 

det er jo heller ikke dem der render rundt hver 2 dag og er ved at dø af kløe og svien altså..

Ejj hvor er det latterligt. Jeg er da blevet udredt flere gange for allergi uden jeg har haft det i så lang tid  

Ihh hvor er det træls altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.