hvad gør man med konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

Hehe... det lyder lidt som os... vi har nemlig allerede lagt beslag på et af de forsamlingshuse vi har i området Og vores ældste skal først konfirmeres om 5år og ved at det ene af de andre også er booket den dag, for det kunne jeg se i deres kalender... Vi valgte at booke i så god tid fordi vi meget gerne vil have det lokale, da vi fandt ud af hvor super et lokale det var da vi holdte barnedåb for den yngste

Jeg fandt ud af datoen via deres hjemmeside, altså sognet/kirkens der stod det faktisk omkring 9år ud i fremtiden...

Årsagen til at vi kom til at tænke på det var at min søster blev konfirmeret sidste weekend 

Qnuz

Tak det var en god idé. Jeg skal da lige tjekke deres hjemmeside

Vi er meget meget meget mere i god tid, for der er stadig 8 år til. Men som nævnt, uha tænk hvis vi misser det, når vi nu så gerne vil hen på den kro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

hvad gør man med konfirmation?

Altså jeg tænker på at hvis man gerne vil holde festen et bestemt sted, så skal man helst booke flere år i forvejen. Men det kan man jo ikke, for hvornår kender man egentlig konfirmationstidspunktet?

Hvad har I andre gjort?

I vores sogn kender man datoen 3 år i forvejen

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

I vores sogn kender man datoen 3 år i forvejen

Super, håber det også er sådan hos os. Indtil videre er deres offentlige kalender kun for 2012

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Super, håber det også er sådan hos os. Indtil videre er deres offentlige kalender kun for 2012

Ja, men her kan man ringe til kirkekontoret og spørge Det bliver desuden offentliggjort i kirkebladet en gang om året

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, men her kan man ringe til kirkekontoret og spørge Det bliver desuden offentliggjort i kirkebladet en gang om året

Super, det er skønt at få nogle fif Mon ikke vi får sådan et blad her også Vi har ikke boet her så længe, så har ikke helt styr på det endnu

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Super, det er skønt at få nogle fif Mon ikke vi får sådan et blad her også Vi har ikke boet her så længe, så har ikke helt styr på det endnu

Hvor lang tid er der til jeres konfirmation?

Anmeld

22. april 2012

Lulle25

Min datter går i 4. og vi har lige fået datoen for hendes konfirmation i 2016 og har bestilt selskabslokale på en skøn restaurant og du har helt ret man skal være i god tid hvis man gerne vil have det bedste

Anmeld

22. april 2012

dpb

Anonym skriver:

Tak det var en god idé. Jeg skal da lige tjekke deres hjemmeside

Vi er meget meget meget mere i god tid, for der er stadig 8 år til. Men som nævnt, uha tænk hvis vi misser det, når vi nu så gerne vil hen på den kro

Hehe, ja så er i lige i lidt bedre tid end os... Vi overvejede faktisk at booke til den næste to også, meeeen dem der håndtere forsamlingshuset planlægger normalt slet ikke så langt frem som vi gjorde med den store, så tænker at vi lige venter lidt endnu med dem... der så også henholdsvis 9 år og 10 år, til de skal konfirmeres

Hvis altså de vil det når den tid kommer... det vides jo ikke Men hellere være på den sikre side som du siger

Qnuz

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Lulle25 skriver:

Min datter går i 4. og vi har lige fået datoen for hendes konfirmation i 2016 og har bestilt selskabslokale på en skøn restaurant og du har helt ret man skal være i god tid hvis man gerne vil have det bedste

Dejligt det lykkedes for jer at få et godt sted

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvor lang tid er der til jeres konfirmation?

Der er meget lang tid til. Han bliver snart 6 år. Men der er også mange børn i området og få kroer tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.