hvad gør man med konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

4kløver

Da mine skulle kunne præsten sige det 5 år før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kender det godt  men hværtifal held og lykke til jer

tak for det

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Held og lykke med det

Mange tak

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg fik det af vide af præsten 3 år før min søn skulle konfirmeres Havde booket et total lækkert sted i Haderslev, men så blev min eksmand og jeg separeret, og jeg måtte finde et andet sted til konfirmationen, da jeg ikke selv havde råd til det bookede sted.

Men du kan få det af vide ved præsten

tak skal du have Kirken har en FB side, så jeg kan prøve at spørge der

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Da mine skulle kunne præsten sige det 5 år før.

Tak for det svar. Det er nok lidt tidligt endnu at jeg interesserer mig for det. Men vil bare ikke misse dagen, da jeg kan forestille mig at det sted hurtigt bliver nuppet

Anmeld

22. april 2012

4kløver

Anonym skriver:

Tak for det svar. Det er nok lidt tidligt endnu at jeg interesserer mig for det. Men vil bare ikke misse dagen, da jeg kan forestille mig at det sted hurtigt bliver nuppet

Jo tak det kender jeg alt til. Har en der skal her den 4 maj og festen må holdes i juli da forsamling huset er lejet ud flere år tilbage. Har ikke kunne ha fået det da vi flyttede hertil i otk 10. Men så får han bare lidt af en anden fest efter kirken tager vi på jensen og hygger.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Jo tak det kender jeg alt til. Har en der skal her den 4 maj og festen må holdes i juli da forsamling huset er lejet ud flere år tilbage. Har ikke kunne ha fået det da vi flyttede hertil i otk 10. Men så får han bare lidt af en anden fest efter kirken tager vi på jensen og hygger.

Dejligt at I har fundet en løsning og den situation husker jeg selv jeg var I som barn. Jeg skulle have holdt det på et meget lækkert sted i Odense, men så flyttede vi til Kolding få måneder før og så måtte alt laves om

Anmeld

22. april 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

hvad gør man med konfirmation?

Altså jeg tænker på at hvis man gerne vil holde festen et bestemt sted, så skal man helst booke flere år i forvejen. Men det kan man jo ikke, for hvornår kender man egentlig konfirmationstidspunktet?

Hvad har I andre gjort?

ville kontakte kirken og høre.
og kan de ikke svare helt præcis kan det være de kan sige en ca dato.

i vores kirke er det altid bededag eller søndagen efter og så skifter dagen mellem to skoler. så er det bededag i år barnets skole har er det søndag året efter.

ved at mange resturationer godt kan sætte en ca dag af. og lige så snart du ved det så kan du sige det helt bestemt

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

ville kontakte kirken og høre.
og kan de ikke svare helt præcis kan det være de kan sige en ca dato.

i vores kirke er det altid bededag eller søndagen efter og så skifter dagen mellem to skoler. så er det bededag i år barnets skole har er det søndag året efter.

ved at mange resturationer godt kan sætte en ca dag af. og lige så snart du ved det så kan du sige det helt bestemt

tak skal du have og ja det er en god idé, så kan det være jeg selv kan finde det i en kalender :O)

Anmeld

22. april 2012

dpb

Hehe... det lyder lidt som os... vi har nemlig allerede lagt beslag på et af de forsamlingshuse vi har i området Og vores ældste skal først konfirmeres om 5år og ved at det ene af de andre også er booket den dag, for det kunne jeg se i deres kalender... Vi valgte at booke i så god tid fordi vi meget gerne vil have det lokale, da vi fandt ud af hvor super et lokale det var da vi holdte barnedåb for den yngste

Jeg fandt ud af datoen via deres hjemmeside, altså sognet/kirkens der stod det faktisk omkring 9år ud i fremtiden...

Årsagen til at vi kom til at tænke på det var at min søster blev konfirmeret sidste weekend 

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.