hvad gør man med konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Anonym trådstarter

hvad gør man med konfirmation?

Altså jeg tænker på at hvis man gerne vil holde festen et bestemt sted, så skal man helst booke flere år i forvejen. Men det kan man jo ikke, for hvornår kender man egentlig konfirmationstidspunktet?

Hvad har I andre gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hvad gør man med konfirmation?

Altså jeg tænker på at hvis man gerne vil holde festen et bestemt sted, så skal man helst booke flere år i forvejen. Men det kan man jo ikke, for hvornår kender man egentlig konfirmationstidspunktet?

Hvad har I andre gjort?

det lyder som et specialt sted du vil holde..

for hos os fx i beboer huset så kan man som regl få det hvis man besteller så snart datoen kommer... som den vidst gør et halvt til et helt år før..

Anmeld

22. april 2012

UnderCover37

Jeg tænker da du kan kontakte kirken for at høre hvornår konfirmationerne ligger det pågældende år?

Det er jo som oftest ifb med nogle helligdage og de ligger jo fast frem i tiden ifgl kalenderen

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det lyder som et specialt sted du vil holde..

for hos os fx i beboer huset så kan man som regl få det hvis man besteller så snart datoen kommer... som den vidst gør et halvt til et helt år før..

ja det er på en populær kro, hvor deres mad er helt fantastisk

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Jeg tænker da du kan kontakte kirken for at høre hvornår konfirmationerne ligger det pågældende år?

Det er jo som oftest ifb med nogle helligdage og de ligger jo fast frem i tiden ifgl kalenderen

Det var en rigtig god idé - tak

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

ja det er på en populær kro, hvor deres mad er helt fantastisk

ja så er der nok ikke så meget at gøre andet en prøve og høre om jeres dato er ledig så snart i får den..

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ja så er der nok ikke så meget at gøre andet en prøve og høre om jeres dato er ledig så snart i får den..

ja det er rigtigt. Heldigvis bor vi i en storby, så er der nok at vælge i mellem - men der er jo også mange konfirmander. lige nu er der dog lang tid til. Jeg kan bare godt lide at planlægge

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

ja det er rigtigt. Heldigvis bor vi i en storby, så er der nok at vælge i mellem - men der er jo også mange konfirmander. lige nu er der dog lang tid til. Jeg kan bare godt lide at planlægge

kender det godt  men hværtifal held og lykke til jer

Anmeld

22. april 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Det var en rigtig god idé - tak

Held og lykke med det

Anmeld

22. april 2012

wamse

Jeg fik det af vide af præsten 3 år før min søn skulle konfirmeres Havde booket et total lækkert sted i Haderslev, men så blev min eksmand og jeg separeret, og jeg måtte finde et andet sted til konfirmationen, da jeg ikke selv havde råd til det bookede sted.

Men du kan få det af vide ved præsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.