Bliver langt! Så er i advaret!
Ja mine emner pt. lyder sgu så negative
Men på plussiden startede dagen SKOD med Rose og søvn MEN blev bedre! Over middag tog hun en lur på 2,5 time (!!!! sover normalt max 20 min) og i aften blev hun puttet 19.30 og faldt hurtigt i søvn uden pjat, er kun vågnet 1 gang for at få sutten :O
Jeg tabte mig jo 25 kilo før jeg blev gravid. Og tog 25 kilo på under graviditeten. Nogen af dem røg ved fødslen, men jeg er stadig 13 kilo fra min før-gravidvægt, og så mangler jeg at smide yderligere 4-7 kilo. Altså mellem 17-20 kilo i alt (FUCK).
Mit vægttab før graviditeten gik STRÅLENDE! Tabte mig lynhurtigt og var topmotiveret. Kørte med klatten.. Men jeg har ikke kunne genfinde den motivation.
1. Januar gik jeg i gang og tabte mig hurtigt fra cirka 83 til 79. Jeg tabte gejsten og kom op på næsten 86 kilo (!!!!). For nylig fik jeg gejsten igen og kom ned på 82,5. Så tabte jeg gejsten igen og i dag vejede jeg 84,7. Fuck det er så dumt!!! Hvad laver jeg?
Ingen kan forære én motivation. Det findes ikke. Man kan kun finde den i sig selv, men jeg er virkelig i vildrede. Jeg spiser i dén grad med følelserne, og når jeg er på et punkt hvor det går skidt, så ÆDER jeg. Den seneste uge har jeg spist så dårligt, og jeg føler mig så klam. Man kan se det på min hud, jeg er oppustet. Jeg ser frygtelig ud. Jeg har spist så meget slik, kage, drukket sodavand. Jeg har ingen lyst haft til sund mad, og har nærmest ikke kunne spise mere usundt end hvad jeg har gjort!
Jeg snakkede med min mor i aften og sagde, jeg ikke vidste hvad der gik af mig. Hun sagde til mig, (fordi jeg var ved at kværne en plade marabou) at jeg jo ikke spiste chokolade, fordi jeg var lykkelig. At det jo altid er når jeg går og ruger på noget. Det åbnede mine øjne lidt, og hun har jo helt ret.
Pt. går jeg først og fremmest og bekymrer mig om økonomien. Min kærestes er ok, men min SEJLER, og fordi jeg føler mig opgivende og ikke magter at tænke på det, går jeg alligevel og småbruger af penge, jeg ikke har, fordi nye ting gør mig glad. Eller at købe en sandwich eller noget - I ved, mad igen. Vi venter på at vores boligstøtte går igennem, men der er pt. en behandlingstid på 3 måneder. Vi ansøgte i februar og venter stadig...
Jeg bekymrer mig om min uddannelse. Det stresser mig. Jeg elsker emnet, men hader formidlingen. Jeg keder mig på mit studie, og jeg lærer SÅ dårligt ved, at der ikke er noget praktisk (jeg læser psykologi). Jeg gruer for at vende tilbage på studiet og har ekstrem mavepine, når jeg tænker over det. Jeg glæder mig slet ikke.. Jeg drømmer om at blive jordemoder, men den drøm er af forskellige årsager ikke mulig. Jeg klarer mig godt på mit studie, til 12-taller når vi har eksamen, og derfor er der ikke mange der tager mine tvivls-tanker seriøst, fordi "Jeg klarer det jo så godt".
Oven i det har Rose jo haft den her dårlige søvnperiode, hvilket betyder jeg går rundt som en zombie. Som konsekvens kommer jeg ikke ud af en dør. Jeg kommer ikke til træning, som jeg ellers havde lovet min veninde. Jeg kom ikke til babysalmesang i torsdags. Det vasketøj jeg vaskede for en uge siden, hænger stadig til tørre, fordi jeg ikke kan tage mig sammen til at folde det, og jeg orkede ikke at benytte min vasketid i fredags, så har proppet vasketøjskurv igen.
Jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, andet end ud med det. Jeg ved ikke hvordan jeg kommer ud af det her mønster, for jeg kan sige til mig selv nok så mange gange, at NU stopper det, men det er bare indtil jeg føler mig nede igen og har "brug for en kage". Jeg er angst, fordi jeg ser mig i spejlet. Ser den store mave, dobbelthagen, den store mave. Bliver dårlig af at se på mig selv, men jeg sætter ikke bremserne i. Jeg er 8-9 kilo fra det jeg vejede da jeg vejer mest, og det gør mig SÅ bange at jeg fortsat tager på.
Nå, så kom jeg ud med det.. Jeg skammer mig. Jeg var så flot lige da jeg blev gravid, nu er jeg 84,7 kilo tung i stedet for 70-72 kilo.