Anonym skriver:
Jeg er uge 33+1, og jeg er efterhånden ved at gøre mig klar til fødsel, også selvom det er tidligt vil jeg gerne være sikret HVIS NU det skulle ske at jeg kommer til at føde for tidligt (også selvom det er første gang)
Men altså... Jeg har en rigtig sød kæreste (som er faren ogs) som har været der for mig under hele graviditeten (vi bor sammen, så han er STORT SET altid hos mig) men, så sagde han igår at han ville gå ud og få nogen øl med nogen venner og spurgte så mig om jeg synes det var iorden (han gør det omk. 2-3 gange om måneden) det har aldrig været noget problem for mig, men lige pludselig synes jeg det var?
For det første føler jeg mig efterhånden ret fanget i min krop, da jeg ikk kan gå 100 meter uden at få plukveer, næsten ikk rejse mig fra sengen alene længere og i det hele taget bar har svært ved at bevæge mig rundt.. Og for det andet, så føler jeg mig lidt udenfor for tiden..
Også jeg bange for at, tænk nu hvis han er fuld når jeg skal føde!? Så jeg bedte ham om at blive hjemme og forklarede ham hvordan jeg har det osv. Han sagde han godt kunne forstå mig men at det var svært for ham, fordi han på en måde følte sig fanget af det (men respekterede så, og blev hjemme)
Og nu har jeg lidt dårlig samvittighed og vil høre hva i synes? Eller hva i evt. gjorder selv under jeres graviditet?
Er det for meget at forlange? eller er det ok, nu hvor der ikk er så længe til?
jeg kan sagtens forstå dig.
Min kæreste gør sjældent sådan noget men 14 før jeg har termin har han fået lov til at tage med til en fest. Jeg har sikret mig at mine svigerforældre kan køre os til sygehuset, og han lover at han ikke drikker så meget, så han kan være med til fødslen. At han så kommer og fortæller at den samme dag skal han med sin far til et eller andet motor halløj, det irritere mig. For det betyder han er væk hele dagen. Men faren lægger mere og mere beslag på min kæreste jo tættere vi kommer fødslen.
Vi har dog snakket om det med at skulle noget efter den lille er kommet til, og han ved godt det er slut med at skulle bruge en hel dag med hans far feks. og det har han det fint med.
Jeg er i dag 33+6 og min kæreste er til fødselsdag over 200 km væk. Det gør mig ikke noget. Bare fordi jeg ikke kan komme så meget ud så må han jo godt. Og der er jo stadig længe til fødsel.
Anmeld