Ja, det synes jeg det er. Altså kan SAGTENS forstå dine tanker, men jeg synes heller ikke det nytter noget hvis han skal være fastlåst hjemme de sidste 7 (eller 9, hvis du går over) uger. Det er jo lang tid! Jeg kunne måske forstå det, hvis du havde været indlagt pga. truende for tidlig fødsel, men hvis alt er normalt, kan jeg ikke se nogen grund til, at han ikke kan gå ud og more sig lidt. Jeg opfordrede min kæreste til at komme ud i slutningen af graviditeten, fordi snart var det "slut med sjov". - Self. kan man som forældre også tage ud, men de første måneder er man nødt til at holde fokus på at lære sit barn at kende og være forældre, så kan det andet komme senere. Og friheden er SÅ begrænset!
Så jeg ville sende ham afsted og stole på, at det hele nok skal gå. Det er ikke ret tit at kvinder føder så tidligt bare lige uden videre, så hvis du har haft en normal graviditet, synes jeg nok det er lidt for meget forlangt.
ALtså igen: Kan SÅ godt forstå dine følelser og tanker, men ser det også bare fra den anden side

Min kæreste var faktisk på Skanderborgfestival en hel uge, da jeg var 33 uger henne, så det er ikke fordi jeg ikke har været der
Anmeld