Den er vist god nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

B&J

STORT TILLYKKE med lille spiren inde i maven og de 2 flotte røde streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kæmpe tillykke med det..

Anmeld

21. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Det ser ud til at Viktor skal være storebror til December! 

Jeg har her til morgen taget disse to teste 

Havde lidt på fornemmelsen at jeg var gravid, da jeg har haft kvamle, ømme bryster og murren i underlivet siden i tirsdags ca, og min fornemmelse holdte sørme stik! 

Vi er bare SÅ lykkelige! Tænk at vi får lov til at blive forældre til endnu en lille guldklump 

December er åbenbart vores måned mht børn  hehe og det gode ved endnu et december-barn, er at de da aldrig vil komme op at skændes om hvor "urimeligt" det er at den ene har fødselsdag i december og den anden i f.eks. Juli  

Det er også helt perfekt at Viktor lige når at fylde 2 år - stor nok til at kunne mange ting selv, og lille nok til at de vil få rigtig meget glæde af hinanden 

Jeg er efter termins beregneren her på baby.dk 4+3 idag, med termin den 26 December   og der er selvfølgelig ingen i vores familie der ved det endnu... 

så jer der har mig på facebook - i holder lige HELT tæt ikk??? 

Nu håber vi bare på at alt går som det skal, og at den lille spire er sund og rask

iiiiih hvor er jeg altså bare GLAAAAAD! 

WEEEEEEEEEEEE TILLYKKE SØDE!!!!!!!!

Er det en øko baby denne gang???

Anmeld

21. april 2012

VNB

B&J skriver:

STORT TILLYKKE med lille spiren inde i maven og de 2 flotte røde streger

Mange tak søde! 

det er bare så mega spændende! 

Anmeld

21. april 2012

blomst84

Wauwwwww kæmpe kæmpe tillykke !!!! Sikke da en dejlig og fantastisk nyhed  

Anmeld

21. april 2012

VNB

LouiseVous skriver:

Kæmpe tillykke med det..

mange mange tak! 

Anmeld

21. april 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEEEEEEE TILLYKKE SØDE!!!!!!!!

Er det en øko baby denne gang???

1000 1000 tak søde! 

ja det er sku en ØKO!  endnu en lille øko.... utroligt nok! Det havde jeg aldrig regnet med hvis man havde spurgt mig for 3 år siden! 

Vi føler os så heldige! 

men det har heller ikke været overdrevet nemt denne gang..Jeg havde en SA i sommers, og siden har vi så prøvet. så små 9 mdr tog det efter SA´en. 

men NU ser det ud til at lykken atter tilsmiler os  Jeg er bare allerede nu vildt nervøs om den bliver derinde  Håber jeg så inderligt!!! 

og jeg håber virkelig virkelig at vi kommer til at følges som gravide sammen!!! 

Anmeld

21. april 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det er vildt Men jeg synes der er en del hvor det er "nemt" 2. gang .. Ligesom dem som pludselig kan blive gravide efter de har adopteret ? Hehe .. 

ja det har man jo hørt om før  

og gudskelov for at vi ikke skulle igennem samme tur igen! 

Dog har det heller ikke "bare" været helt let denne gang. 

Jeg havde en SA (uplanlagt gravid) i sommers, og siden dengang har vi så forsøgt. så små 9 mdr tog det denne gang 

og nu er vi bare SÅ lykkelige 

Anmeld

21. april 2012

VNB

blomst84 skriver:

Wauwwwww kæmpe kæmpe tillykke !!!! Sikke da en dejlig og fantastisk nyhed  

1000 1000 tak søde! 

ja det er bare helt fantastisk!!!  

jeg er helt rundtosset af glæde lige nu... 

Anmeld

21. april 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

1000 1000 tak søde! 

ja det er sku en ØKO!  endnu en lille øko.... utroligt nok! Det havde jeg aldrig regnet med hvis man havde spurgt mig for 3 år siden! 

Vi føler os så heldige! 

men det har heller ikke været overdrevet nemt denne gang..Jeg havde en SA i sommers, og siden har vi så prøvet. så små 9 mdr tog det efter SA´en. 

men NU ser det ud til at lykken atter tilsmiler os  Jeg er bare allerede nu vildt nervøs om den bliver derinde  Håber jeg så inderligt!!! 

og jeg håber virkelig virkelig at vi kommer til at følges som gravide sammen!!! 

Ønsker dig en skøngraviditet sødeste!!!!

Og bare vent, jeg render snart i hælene på dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.