Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Ih stort tillykke, så er det ikke længe du kan passe kjolerne
Ih stort tillykke, så er det ikke længe du kan passe kjolerne
mange tak haha nej det er det nok ikke... jo den med prikkerne måske
men så er der jo et mål til bagefter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej , hvor vildt !
TILLYKKE ! Glæder mig til at følge dig
VNB skriver: mange tak haha nej det er det nok ikke... jo den med prikkerne måske men så er der jo et mål til bagefter
Maja_4000 skriver: Nej , hvor vildt ! TILLYKKE ! Glæder mig til at følge dig
1000 tak søde!
JA det er helt vildt!! Jeg er også helt rundt på gulvet... fatter det vist slet ikke helt endnu
jeg håber bare sådan at den blir hvor den skal, og er sund og rask
Ved godt det er lidt skørt at offentliggøre det så tidligt her i et offentligt forum - men for dælen mand jeg har jo bare lyst til at råbe det ud til hele verden!!
Månsson skriver: Det har du ret i.. Måske det ender med at blive en lille julegave
Det har du ret i.. Måske det ender med at blive en lille julegave
hihi ja måske hvem ved
Håber dog lidt at det bare ikke bliver lige præcis på den 24... men hvis det gør det, får vi helt sikkert også det bedste ud af det!
1000 tak søde! JA det er helt vildt!! Jeg er også helt rundt på gulvet... fatter det vist slet ikke helt endnu jeg håber bare sådan at den blir hvor den skal, og er sund og rask Ved godt det er lidt skørt at offentliggøre det så tidligt her i et offentligt forum - men for dælen mand jeg har jo bare lyst til at råbe det ud til hele verden!!
Det forstår jeg godt .. Jeg ville også bare fortælle det til ALLE da jeg fandt ud af at jeg var gravid
Selvfølgelig bliver den hvor den skal !
tillykke
Maja_4000 skriver: Det forstår jeg godt .. Jeg ville også bare fortælle det til ALLE da jeg fandt ud af at jeg var gravid Selvfølgelig bliver den hvor den skal !
det er vist meget naturligt
ja jeg håber og tror da på at alt går godt
ih - jeg er bare fyldt op af glæde indeni! det er bare så surrealistisk, når vi skulle kæmpe 2 år for at lave Viktor...
l.kjoeller skriver: tillykke
mange tak!
VNB skriver: det er vist meget naturligt ja jeg håber og tror da på at alt går godt ih - jeg er bare fyldt op af glæde indeni! det er bare så surrealistisk, når vi skulle kæmpe 2 år for at lave Viktor...
Ja .. Det er vildt Men jeg synes der er en del hvor det er "nemt" 2. gang .. Ligesom dem som pludselig kan blive gravide efter de har adopteret ? Hehe ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128