håber, håber ikke!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2009

Fam. Madsen

hej

vil bare lige sige at jeg også alt hvad der kan for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

mor83'

Caroline86 skriver:

hvor er I bare søde!!
er begyndt at få lidt flere smerter i underliv og lænd nu, så tror desværre det er falsk alarm
På den anden side har jeg haft smerter i over en uge nu..
ihhh hvor er den krop forvirrende

Hej med dig. ja så fik jeg alligevel min mens igår. men er ret lettet over det. Vil gerne nyde lille Anthony lidt endnu hihihi. Håber ikke at du får dit mens hihihi

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
så kommer den daglige update: stadig ingen blødning
har regnet ud at på fredag er det 3 uger siden jeg havde ægløsning (kunne regne det ud pga. øget udflåd)... Så må det da snart være tid til at teste igen ikke!?
IIIHHHH jeg kan slet ikke sove eller slappe af... nogen der har nogle gode tricks til afslapning i de her vente dage!?
knus fra en, stadig lidt, håbefuld Caroline

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Det er godtnok spændende...Og mystisk, det med at der ikke er nogen positiv test... Men der er jo nogen, hvor der går meget længe, før der er nok hormon i kroppen

HELD OG LYKKE

Anmeld

15. april 2009

Mira0911

Det er spændende... Håber der snart er gevinst...

Hmm... Kan ikke komme på nogen slap af metoder... Læse en bog.. Hygge med kæresten, se film...

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Held og lykke

Anmeld

15. april 2009

Moderator

nu er jeg endnu mere forvirret... kunne ikke dy mig, så jeg tog en test .. negativ! Jeg forstår det ikke.. ved jeg havde æl for næsten 3 uger siden nu, og stadig ingen blødning...ikke antydningsvis...
Jeg vil jo bare gerne have et svar

Anmeld

15. april 2009

A.

Caroline86 skriver:

nu er jeg endnu mere forvirret... kunne ikke dy mig, så jeg tog en test .. negativ! Jeg forstår det ikke.. ved jeg havde æl for næsten 3 uger siden nu, og stadig ingen blødning...ikke antydningsvis...

øv smut så en tur til lægen og tjek det

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Har sagt til mig selv jeg går til lægen mandag hvis jeg ikke får mens i løbet af weekenden... passer også med en uge efter jeg tog den første test (var nemlig i søndags)...

Anmeld

15. april 2009

Smølf

Caroline86 skriver:

Hej Caroline,

Da jeg blev gravid med minsøn, fandt jeg først sent ud af at jeg var gravid. Havde kvalme og blev skannet den 21 december, hvor de fandt ud af at jeg var 7+3. Men jeg havde altså taget en graviditetstest den 4 december, hvor jeg så må have været 5+0 og den var fuldstændig negativ... Så det kan ikke helt udelukkes.

Krydser fingre for dig

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.