håber, håber ikke!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor83' skriver:

Har en søn på 10 mdr nu, så vi vil gerne vente lidt.......men alligevel ikke........vi har så meget blandet følelser lige i øjeblikket med det.

Sidste mdr. var vi klar til en mere. Men så tænkte vi, måske skulle vi vente lidt. og nu er jeg lige pludselig gået over tiden...... ja så man kan godt sige at vi vil være glade uanset hvad svaret bliver.....

jeg for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

mor83'

Caroline86 skriver:

jeg for dig..

Tak. U2!!!!

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

uuuh glæder mig til at hører mere

Anmeld

14. april 2009

Moderator

stadig ingen mens...

Anmeld

14. april 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej dejlige damer!

Så er jeg gået 5 dage over tid.. ved godt det er ingenting, og regner også med at min mens dukker op i løber af de næste par dage, men kan ikke lade være med at tænke "er den der!?"...
Selvfølgelig har jeg alle symptomerne; kvalme, oppustet, spiser KONSTANT, og jeg skal op og tisse min. én gang hver nat (har jeg aldrig skullet før). Jeg tør ikke håbe, for jeg bliver SÅÅÅ skuffet når mens kommer
Jeg kunne ikke dy mig, og tog en test i går (negativ)..men ved jo også at man ikke altid kan teste positiv så tidligt... uha, hvor det er en irriterende ventetid.. prøver at lade være med at tænke på det, men det er svært!!
Skulle lige have det ud, tak fordi du læste med
knuser en utålmodig Caroline

Husker selv hvordan det er.... Hav tålmodighed...

Held og lykke...

Anmeld

14. april 2009

mettemus80

Krydser fingre for jer begge

Anmeld

14. april 2009

Smukkert

Ej hvor dejligt Caroline.. Håber du snart får en positiv test Jeg ved du drømmer om at blive mor.

Jeg testede først positiv på 13.dagen, så hav tålmodighed...

Anmeld

14. april 2009

sandra-t

her krydses der også fingre

Anmeld

14. april 2009

Moderator

hvor er I bare søde!!
er begyndt at få lidt flere smerter i underliv og lænd nu, så tror desværre det er falsk alarm
På den anden side har jeg haft smerter i over en uge nu..
ihhh hvor er den krop forvirrende

Anmeld

14. april 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

hvor er I bare søde!!
er begyndt at få lidt flere smerter i underliv og lænd nu, så tror desværre det er falsk alarm
På den anden side har jeg haft smerter i over en uge nu..
ihhh hvor er den krop forvirrende

I starten havde jeg også meget ondt i underlivet.. Ligamentsmerter... Men nu mærker jeg slet ikke til at jeg er gravid.. Har hverken kvalme eller smerter..

Håber virkelig ikke for dig, at det er falsk alarm.. men hvis det er, så må i bare op på hesten igen det skal nok lykkedes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.