håber, håber ikke!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.606 visninger
57 svar
0 synes godt om
13. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej dejlige damer!

Så er jeg gået 5 dage over tid.. ved godt det er ingenting, og regner også med at min mens dukker op i løber af de næste par dage, men kan ikke lade være med at tænke "er den der!?"...
Selvfølgelig har jeg alle symptomerne; kvalme, oppustet, spiser KONSTANT, og jeg skal op og tisse min. én gang hver nat (har jeg aldrig skullet før). Jeg tør ikke håbe, for jeg bliver SÅÅÅ skuffet når mens kommer
Jeg kunne ikke dy mig, og tog en test i går (negativ)..men ved jo også at man ikke altid kan teste positiv så tidligt... uha, hvor det er en irriterende ventetid.. prøver at lade være med at tænke på det, men det er svært!!
Skulle lige have det ud, tak fordi du læste med
knuser en utålmodig Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Moderator

Held og lykke

Anmeld

13. april 2009

mor83'

omg er også selv gået en uge over tiden. Har taget 4 tester, negativ!
Kan hellere ikke mærke noget anerledes, har fået en lille smule brunlig udflåd. så måske er min mens på vej, eller måske ikke hihii ja men vi må bare være tålmodig, men det er lidt svært selvfølgelig hihi

Anmeld

13. april 2009

Diana...

Jamen i får da begge 2 lige en masse

Anmeld

13. april 2009

Moderator

forsøger du at blive gravid? jeg er bare idiot til at være tålmodig... specielt fordi en del af mig er bange hvis den pludselig er positiv

Anmeld

13. april 2009

Moderator

mor83' skriver:

omg er også selv gået en uge over tiden. Har taget 4 tester, negativ!
Kan hellere ikke mærke noget anerledes, har fået en lille smule brunlig udflåd. så måske er min mens på vej, eller måske ikke hihii ja men vi må bare være tålmodig, men det er lidt svært selvfølgelig hihi

den sidste var til dig..ved ikke lige hvorfor den ikke kom med citatet..

Anmeld

13. april 2009

Kvindemin

Caroline86 skriver:

Hej dejlige damer!

Så er jeg gået 5 dage over tid.. ved godt det er ingenting, og regner også med at min mens dukker op i løber af de næste par dage, men kan ikke lade være med at tænke "er den der!?"...
Selvfølgelig har jeg alle symptomerne; kvalme, oppustet, spiser KONSTANT, og jeg skal op og tisse min. én gang hver nat (har jeg aldrig skullet før). Jeg tør ikke håbe, for jeg bliver SÅÅÅ skuffet når mens kommer
Jeg kunne ikke dy mig, og tog en test i går (negativ)..men ved jo også at man ikke altid kan teste positiv så tidligt... uha, hvor det er en irriterende ventetid.. prøver at lade være med at tænke på det, men det er svært!!

Føler med dig.
Jeg testede negativ 14 dage efter, men et par dage efter tog jeg en mere - den var positiv ( skal siges at den negative var ved lægen).
Så der kan altså gå noget tid.

- alt hvad jeg kan.

Knus

Anmeld

13. april 2009

Moderator

Chritinap skriver:

Føler med dig.
Jeg testede negativ 14 dage efter, men et par dage efter tog jeg en mere - den var positiv ( skal siges at den negative var ved lægen).
Så der kan altså gå noget tid.

- alt hvad jeg kan.

Knus

tark...
Er fantastisk med al den støtte man får herinde!!

Anmeld

13. april 2009

Becks

Caroline86 skriver:

Hej dejlige damer!

Hvad der krydses kan

Anmeld

13. april 2009

mor83'

Caroline86 skriver:

den sidste var til dig..ved ikke lige hvorfor den ikke kom med citatet..

Har en søn på 10 mdr nu, så vi vil gerne vente lidt.......men alligevel ikke........vi har så meget blandet følelser lige i øjeblikket med det.

Sidste mdr. var vi klar til en mere. Men så tænkte vi, måske skulle vi vente lidt. og nu er jeg lige pludselig gået over tiden...... ja så man kan godt sige at vi vil være glade uanset hvad svaret bliver.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.