Så trist!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja og rosa/ yrsa! Tror næsten det ku være godt hvis det var rimelig ukendte skuespiller der fik rollerne! Ka slet ik komme i tanke om nogen kendte som passer? Vh stine

Hun er da godt nok også en karakter, der er svær at caste til.

Jeg tror næsten, det er ligemeget om det er nye og ukendte eller gamle og kendte, så bliver man skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Stumpen

StineW79 skriver:

Ja og rosa/ yrsa! Tror næsten det ku være godt hvis det var rimelig ukendte skuespiller der fik rollerne! Ka slet ik komme i tanke om nogen kendte som passer? Vh stine

Der kunne jeg godt se Anette støvelbæk.... 

Anmeld

24. april 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Tak for svar, rart det ik kun er mig der er lidt " tosset"

Jeg er lige gået i gang med " den glemte have af Kate morton" 

Den er lidt sløv i starten, men begynder at blive rigtig spændene! 

Næste bog på min liste er " borte med blæsten" fik den og 3 andre bøger i fødselsdagsgave af kærsten og datteren. Elsker at få bøger i gave! 

Elsker Jussi og har læst alle hans bøger! Er ik kommet igang med camilla endnu, men hun står på min læse liste! Vh stine

Slet ikke. Jeg har det på samme måde. Desværre får jeg ikke læst så meget som før jeg blev mor. Lidt ærgeligt, men jeg tror det kommer igen.

Hvis du elsker jussi - så vil du også synes godt om Camilla L. De er rigtig gode krimier 

God læselyst

Anmeld

24. april 2012

Mamalou

PT skriver:

Jussi Adler-Olsens serie om afdeling Q er bare fantastisk.
Jeg håber, der snart kommer en ny.

Jahhh jeg elsker de bøger! De er så spændende, at man næsten "æder" en bog på en aften. Samtidig er de så beskrivende (næsten uhyggelige), at hårerne på armene rejser sig

Anmeld

24. april 2012

Tvebakken

Prøv eventuelt også at kigge på John Hart - de har også fanget mig - jeg er nu i gang med Jussi - og ja, de er også gode.

/Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.