Så trist!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja kender i det med at læse en bog, som man bare bliver så grebet af at man bliver helt trist når den er ved at være færdig?

Elsker at læse og har en hel væg med bøger, mange er blevet læst flere gange gennem årene! 

Øer ved at være ved vejs ende med den sidste bog i Eragon serien og den er bare så god!! Så skynd jer at læse den. 

Kom gerne med gode forslag til andre gode bøger, jeg læser alt, både på dansk og engelsk! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Ja kender i det med at læse en bog, som man bare bliver så grebet af at man bliver helt trist når den er ved at være færdig?

Elsker at læse og har en hel væg med bøger, mange er blevet læst flere gange gennem årene! 

Øer ved at være ved vejs ende med den sidste bog i Eragon serien og den er bare så god!! Så skynd jer at læse den. 

Kom gerne med gode forslag til andre gode bøger, jeg læser alt, både på dansk og engelsk! Vh stine

Det kender jeg alt til... Jeg sidder ofte med en tom fornemmelse, når jeg er færdig med en rigtig god bog. 

Jeg er helt vild med krimier, så det er den genre jeg kan anbefale. Har du læst Camilla Läckberg - eller Jussi Adler-Olsen? To rigtig gode forfattere (som du sikkert kender )

Vh. Louise

Anmeld

24. april 2012

StineW79

Mamalou skriver:

Det kender jeg alt til... Jeg sidder ofte med en tom fornemmelse, når jeg er færdig med en rigtig god bog. 

Jeg er helt vild med krimier, så det er den genre jeg kan anbefale. Har du læst Camilla Läckberg - eller Jussi Adler-Olsen? To rigtig gode forfattere (som du sikkert kender )

Vh. Louise

Tak for svar, rart det ik kun er mig der er lidt " tosset"

Jeg er lige gået i gang med " den glemte have af Kate morton" 

Den er lidt sløv i starten, men begynder at blive rigtig spændene! 

Næste bog på min liste er " borte med blæsten" fik den og 3 andre bøger i fødselsdagsgave af kærsten og datteren. Elsker at få bøger i gave! 

Elsker Jussi og har læst alle hans bøger! Er ik kommet igang med camilla endnu, men hun står på min læse liste! Vh stine

Anmeld

24. april 2012

Leneur

John Irving er min absolutte yndlingsforfatter. Han er meget finurlig og får altid blandet både sørgeligt, dramatisk, og sjovt sammen. En bøn for Isen Meany vil jeg især anbefale. J. Bech Nygaard har også skrevet nogle gode bøger, mener der er en følgeton på enten 2 eller 3 bøger og den første hedder Guds blinde øje.

Anmeld

24. april 2012

Leneur

Leneur skriver:

John Irving er min absolutte yndlingsforfatter. Han er meget finurlig og får altid blandet både sørgeligt, dramatisk, og sjovt sammen. En bøn for Isen Meany vil jeg især anbefale. J. Bech Nygaard har også skrevet nogle gode bøger, mener der er en følgeton på enten 2 eller 3 bøger og den første hedder Guds blinde øje.

Skriver fra telefonen.. der skulle stå en bøn for Owen Meany og ikke isen...

Anmeld

24. april 2012

trunte89

Ja, jeg kender det alt for godt!
Havde det også sådan sidst jeg blev færdig med en. Så går og venter med længsel efter næste bog i rækken bliveer skrevet

Sara Blædel er min store farvorit forfatter, hun skriver vildt godt synes jeg.

Anmeld

24. april 2012

StineW79

Leneur skriver:

Skriver fra telefonen.. der skulle stå en bøn for Owen Meany og ikke isen...

Har godt hørt om ham, må heller snart få ham tjekket! Dejligt med spændend forslag! Vh stine

Anmeld

24. april 2012

StineW79

trunte89 skriver:

Ja, jeg kender det alt for godt!
Havde det også sådan sidst jeg blev færdig med en. Så går og venter med længsel efter næste bog i rækken bliveer skrevet

Sara Blædel er min store farvorit forfatter, hun skriver vildt godt synes jeg.

Hvad er det nu hun har skrevet? Dejligt med så mange spændene forslag! Vh stin

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mamalou skriver:

Vh. Louise

Jussi Adler-Olsens serie om afdeling Q er bare fantastisk.
Jeg håber, der snart kommer en ny.

Anmeld

24. april 2012

VIPpigen

Åhh, jeg har altid været bedst til virkelighedens verden bøgerne... Var medlem i 10 år indtil de lukkede... Crap...

Har læst harry potter, men hvem har ikke det??

Læste "skrig under vand" her for et par uger siden, den var faktisk meget god, så har tænkt om jeg da ikke skulle prøve de der krimier... Lige i sidste uge og forrige uge slugte jeg så "døde piger lyver ikke" og "døden i dine øjne"... De var på bud i netto, og har 2 andre krimier til at ligge, men de er i flyttekasse endnu, så måtte jeg investere ;-)

Elsker bøger, men hader jeg ikke kan læse når bogen er spændende, jeg er en af dem du kan stå og råbe i hovedet når jeg læser, og jeg ville intet bemærke :-S...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.