Så trist!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Stumpen

PT skriver:

Jussi Adler-Olsens serie om afdeling Q er bare fantastisk.
Jeg håber, der snart kommer en ny.

Der skulle være kommet en nu her, men den er rykket til engang i efteråret eller nærmere 31-12-2012 ifølge saxo.com, men mon ikke den skal ud i julehandlen... 

http://www.saxo.com/dk/afdeling-q_jussi-adler-olsen_haeftet_9788756799065?searchText=jussi%20adler-olsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stumpen skriver:

Der skulle være kommet en nu her, men den er rykket til engang i efteråret eller nærmere 31-12-2012 ifølge saxo.com, men mon ikke den skal ud i julehandlen... 

http://www.saxo.com/dk/afdeling-q_jussi-adler-olsen_haeftet_9788756799065?searchText=jussi%20adler-olsen

Årh det håber jeg godt nok den kommer!

Min svigerfar var det at sige at de ville lave en film serie over bøgerne. Det ku også være fedt, men hvem sku så spille Carl mørk?? Vh stine

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Øv hvor er det bare lang tid at vente. Hmm

Men mon ikke den kommer i november, ja

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Min svigerfar var det at sige at de ville lave en film serie over bøgerne. Det ku også være fedt, men hvem sku så spille Carl mørk?? Vh stine

Håber, der bliver godt castet, hvis den skal filmatiseres. Jeg bliver altid så skuffet, når jeg har læst bøgerne og så ser filmene

Anmeld

24. april 2012

StineW79

VIPpigen skriver:

Åhh, jeg har altid været bedst til virkelighedens verden bøgerne... Var medlem i 10 år indtil de lukkede... Crap...

Har læst harry potter, men hvem har ikke det??

Læste "skrig under vand" her for et par uger siden, den var faktisk meget god, så har tænkt om jeg da ikke skulle prøve de der krimier... Lige i sidste uge og forrige uge slugte jeg så "døde piger lyver ikke" og "døden i dine øjne"... De var på bud i netto, og har 2 andre krimier til at ligge, men de er i flyttekasse endnu, så måtte jeg investere ;-)

Elsker bøger, men hader jeg ikke kan læse når bogen er spændende, jeg er en af dem du kan stå og råbe i hovedet når jeg læser, og jeg ville intet bemærke :-S...

Har læst alle Harry bøgerne ca 10 gange. Elsker bare de bøger! Vh stine

Anmeld

24. april 2012

StineW79

PT skriver:

Håber, der bliver godt castet, hvis den skal filmatiseres. Jeg bliver altid så skuffet, når jeg har læst bøgerne og så ser filmene

Ja jeg ka nemlig også blive helt sur hvis de fejl caster! Og han er bare så godt beskrevet, at det ka blive svært at finde den rette! Vh stine

Anmeld

24. april 2012

PT

Profilbillede for PT

Ja jeg ka nemlig også blive helt sur hvis de fejl caster! Og han er bare så godt beskrevet, at det ka blive svært at finde den rette! Vh stine

Det er også det, jeg tænker, at ingen kan matche beskrivelsen af hverken ham eller Assad (hedder han det? 

Anmeld

24. april 2012

Stumpen

StineW79 skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/12/21/111137.htm

Som jeg har fået ham fremstillet i mit hovede, så ville Dick Kaysø være et bud... 

Anmeld

24. april 2012

trunte89

StineW79 skriver:

Hvad er det nu hun har skrevet? Dejligt med så mange spændene forslag! Vh stin

Hun skriver krimier. Om Louise Rick, der er vidst 6 bøger.
Har aldrig rigtig læst, men lige de her bøgeer har bare fanget mig fra side et til slut.

Anmeld

24. april 2012

StineW79

PT skriver:

Det er også det, jeg tænker, at ingen kan matche beskrivelsen af hverken ham eller Assad (hedder han det? 

Ja og rosa/ yrsa! Tror næsten det ku være godt hvis det var rimelig ukendte skuespiller der fik rollerne! Ka slet ik komme i tanke om nogen kendte som passer? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.