Vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

NNL

Camillee skriver:

Æv hvor trælst at det ikke lykkes at vende bassemanden /:
men godt du har sluttet fred med tanken om evt kejsersnit,
held og lykke med i morgen ! - vil i prøve igen??
og kan du mærke om han roterer rundt der inde??

Tak for det Det føles som om han har vendt sig tilbage med hovedet opad, men nu må vi se i eftermiddag!!

Med mindre han er meget tæt på at vende rigtigt, vil jeg ikke have et forsøg mere. Har haft så dårlig samvittighed hele weekenden over at have skubbet så hårdt til ham Desuden vil jeg så skulle til flere kontroller for at tjekke at han stadig vender rigtig op til fødslen, og alligevel  vil der være en sandsynlighed for at han vender sig tilbage og at det ender med akut kejsersnit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Havde lige overset dit tråd.  Dejligt du er afklaret med pks hvis ikke han har vendt sig rundt, og kan godt forstå du nok har det bedst med ikke at ville prøve på at vende ham rundt igen..  Bare han kommer ud, sund og rask så er det jo også ligemeget hvordan.

Ja lige præcis - bare han kommer ud og har det godt, så skal jeg nok kunne klare enten en fødsel eller et pks

Anmeld

23. april 2012

NNL

Linekocemba skriver:

for en go' dag idag! 

Tusind tak, jeg skal nok lige komme med en update i aften eller i morgen

Anmeld

23. april 2012

Camillee

NNL skriver:

Tak for det Det føles som om han har vendt sig tilbage med hovedet opad, men nu må vi se i eftermiddag!!

Med mindre han er meget tæt på at vende rigtigt, vil jeg ikke have et forsøg mere. Har haft så dårlig samvittighed hele weekenden over at have skubbet så hårdt til ham Desuden vil jeg så skulle til flere kontroller for at tjekke at han stadig vender rigtig op til fødslen, og alligevel  vil der være en sandsynlighed for at han vender sig tilbage og at det ender med akut kejsersnit...

Det kan jeg virkelig godt forstå, har også en ide om at det er ret voldsomt, de der vendingsforsøg  ..
Kunne godt læse han havde været meget stille i weekenden.
Håber det bedste for jer allesammen  

Og så ville det da være smadder surt hvis han  op til fødselen alligevel beslutter sig for at han ikke kan lide at ligge med hovedet nedad. 

Held og lykke med i eftermiddag,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.