Vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

MariaJ

Tak for det Jeg vil egentlig havde det godt med begge dele - bare jeg ved hvad jeg kan forvente af en fødsel - enten at det kan blive helt normalt, eller også at jeg ved han ikke vil vende sig og at det skal være kejsersnit. Bare han kommer godt ud af maven og har det godt Så kan jeg godt leve med et grimt ar og en periode hvor jeg ikke må så meget pga helingen... Alt for min lille dreng

Det kan jeg godt forstå. Det kan måske også være nemmere at forholde sig til et planlagt kejsersnit, hvor man trods alt kan forberede sig på at det er den rigtige løsning, end et akut kejsersnit, hvor alting pludselig bliver meget anderledes end man havde regnet med. Det vigtigste er jo at han kommer ud og har det godt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Monis

Øv for søren.

Hvor vil de så lave kejsersnit? Det bliver vel før tid, ik?

Anmeld

21. april 2012

JH12

NNL skriver:

Vi har snakket meget om det siden i går, og nu føler jeg hikke, spark osv samme sted som jeg plejer, så jeg har en mistanke om at han har rykket sig det stykke tilbage i løbet af natten. Men nu må vi se mandag. Vi er i hvert fald blevet enige om at et kejsersnit er helt okay, ikke mindst for at vi så kan forberede os på at det er sådan en fødsel, i stedet for at gå og være bange for at han vender sig igen eller at jeg skal føde numsen først.

Så alt i alt er jeg helt okay med det, hvis det bliver KS. Ikke mindst fordi at vi så får en afklaring, og jeg har noget konkret at forholde mig til. Var snot-forvirret i går!!

Og så har jeg bare frygtelig ondt i maven i dag, der hvor lægen havde fat Men det hører jo med, og det var et forsøg værd

Tsk lille Sigurd altså.. Han må simpelthen blive en guldklump udover det sædvandlige med det i har været igennem for at få ham, og ikke mindst tingene under graviditeten. Han ligger nok bare bedst med numsen ned af..
Men det er godt i har fået snakket det igennem, og dejligt at i nu kan have noget konkret at forholde sig til.
Øv Øv du har ondt idag håber det er til at holde ud.. Er han aktiv lige som altid?

Anmeld

21. april 2012

Koen.

Øv øv stort knus til dig men flot du lyder så afklaret med det hele! Bare lillemanden kommer godt ud så er det jo os vigtigst

Anmeld

22. april 2012

Camillee

NNL skriver:

Hej Piger

Så kom dagen hvor jeg skulle scannes for at se hvordan min lille dreng i maven vendte. Desværre var numsen ned og hovedet op, så jeg skulle igennem et vendingsforsøg. Efter meget asen og masen måtte lægen give op, han var kun vendt 1/4, og hun har ikke de aller største forhåbninger, da han sandsynligvis har vendt sådan længe...

Skal derud igen på mandag og se om han selv har drejet sig mere eller vendt sig tilbage. Da skal jeg så tage stilling til om jeg vil have dem til at tage fat i maven igen, eller om vi skal planlægge et kejsersnit.

Lige nu er jeg lidt træt af at skulle gå rundt i uvished til mandag, man vil egentlig gerne vide om man er købt eller solgt Men jeg har sluttet fred med tanken om et kejsersnit. Hellere det end en sædefødsel, hvilket læge og JM gav mig ret i, når det er første barn.

Håber I alle får en god weekend, her kommer min hjerne til at køre på højtryk og der vil blive følt ekstra meget efter hvor sparkene kommer!!

Knus Nadia.

Æv hvor trælst at det ikke lykkes at vende bassemanden /:
men godt du har sluttet fred med tanken om evt kejsersnit,
held og lykke med i morgen ! - vil i prøve igen??
og kan du mærke om han roterer rundt der inde??

Anmeld

23. april 2012

NNL

Monis skriver:

Øv for søren.

Hvor vil de så lave kejsersnit? Det bliver vel før tid, ik?

Jeg skal derud i dag og se hvordan han ligger - om han er "svuppet" tilbage eller evt har fået hovedet længere nedad. Så skal vi tage stilling til om vi vil prøve et nyt vendingsforsøg, men vi har besluttet at vi kun vil det, hvis hans hoved er kommet langt ned, for jeg har stadig ondt i maven og har hele weekenden haft det skidt med at vi har skubbet sådan til ham. Lørdag morgen var der MEGET stille i maven!

Hvis ikke han har hovedet ned i dag, eller det er tæt på, skal vi høre nærmere om planlagt kejsersnit. Jeg skal nok lige skrive en update når vi kommer hjem i aften...

Anmeld

23. april 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Tsk lille Sigurd altså.. Han må simpelthen blive en guldklump udover det sædvandlige med det i har været igennem for at få ham, og ikke mindst tingene under graviditeten. Han ligger nok bare bedst med numsen ned af..
Men det er godt i har fået snakket det igennem, og dejligt at i nu kan have noget konkret at forholde sig til.
Øv Øv du har ondt idag håber det er til at holde ud.. Er han aktiv lige som altid?

Han var MEGET stille lørdag morgen/formiddag, hvilket også gør at jeg ikke har ret stor lyst til at kaste mig ud i et nyt vendingsforsøg - har hele weekenden haft dårlig samvittighed

Anmeld

23. april 2012

Guldimaven

Havde lige overset dit tråd.  Dejligt du er afklaret med pks hvis ikke han har vendt sig rundt, og kan godt forstå du nok har det bedst med ikke at ville prøve på at vende ham rundt igen..  Bare han kommer ud, sund og rask så er det jo også ligemeget hvordan.

Anmeld

23. april 2012

Linekocemba

for en go' dag idag! 

Anmeld

23. april 2012

NNL

tanja. skriver:

Øv øv stort knus til dig men flot du lyder så afklaret med det hele! Bare lillemanden kommer godt ud så er det jo os vigtigst

Ja lige præcis - og nu er der kun nogle timer til jeg skal være på sygehuset igen, så jeg er meget spændt på hvad de siger. Håber bare jeg kan få klar besked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.