Vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. april 2012

NNL

Hej Piger

Så kom dagen hvor jeg skulle scannes for at se hvordan min lille dreng i maven vendte. Desværre var numsen ned og hovedet op, så jeg skulle igennem et vendingsforsøg. Efter meget asen og masen måtte lægen give op, han var kun vendt 1/4, og hun har ikke de aller største forhåbninger, da han sandsynligvis har vendt sådan længe...

Skal derud igen på mandag og se om han selv har drejet sig mere eller vendt sig tilbage. Da skal jeg så tage stilling til om jeg vil have dem til at tage fat i maven igen, eller om vi skal planlægge et kejsersnit.

Lige nu er jeg lidt træt af at skulle gå rundt i uvished til mandag, man vil egentlig gerne vide om man er købt eller solgt Men jeg har sluttet fred med tanken om et kejsersnit. Hellere det end en sædefødsel, hvilket læge og JM gav mig ret i, når det er første barn.

Håber I alle får en god weekend, her kommer min hjerne til at køre på højtryk og der vil blive følt ekstra meget efter hvor sparkene kommer!!

Knus Nadia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hej Piger

Så kom dagen hvor jeg skulle scannes for at se hvordan min lille dreng i maven vendte. Desværre var numsen ned og hovedet op, så jeg skulle igennem et vendingsforsøg. Efter meget asen og masen måtte lægen give op, han var kun vendt 1/4, og hun har ikke de aller største forhåbninger, da han sandsynligvis har vendt sådan længe...

Skal derud igen på mandag og se om han selv har drejet sig mere eller vendt sig tilbage. Da skal jeg så tage stilling til om jeg vil have dem til at tage fat i maven igen, eller om vi skal planlægge et kejsersnit.

Lige nu er jeg lidt træt af at skulle gå rundt i uvished til mandag, man vil egentlig gerne vide om man er købt eller solgt Men jeg har sluttet fred med tanken om et kejsersnit. Hellere det end en sædefødsel, hvilket læge og JM gav mig ret i, når det er første barn.

Håber I alle får en god weekend, her kommer min hjerne til at køre på højtryk og der vil blive følt ekstra meget efter hvor sparkene kommer!!

Knus Nadia.

øv at det ikke lykkedes
Men det er godt du er okay med et evt. kejsersnit.

Kan godt forstå du mærke ekstra meget efter hvor sparkene kommer fra Det er der ikke noget at sige til.

Kram

Anmeld

20. april 2012

JH12

kæmpe kram søde.
Det er da også bare rigtig uheldigt at han ikke vender rigtigt og det ikke lykkes, jeg krydser alt hvad krydses kan, for at han selv har vendt sig til mandag.
Det ville da være rart hvis du kunne slippe for et kejsersnit, men hvordan har du det ellers med tanken?
Husk hvis du har brug for at snakke, er jeg der .

Anmeld

20. april 2012

MariaJ

Øv, at han alligevel vendte forkert, men trods alt godt at de fandt ud af det nu, og ikke først under fødslen. Held og lykke på mandag, og håber I ender med en beslutning som du har det godt med .

Anmeld

20. april 2012

baby84

NNL skriver:

Hej Piger

Knus Nadia.

puha det lyder ikke sjovt. kan godt forstå at tankerne kører rundt. krydser for at han når at vende sig.

Anmeld

21. april 2012

grøn · ært

Øv bøv  Her krydser jeg også fingre for, at han får vendt sig om! Men ellers er det super, at du er okay med kejsersnit!

Anmeld

21. april 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

kæmpe kram søde.
Det er da også bare rigtig uheldigt at han ikke vender rigtigt og det ikke lykkes, jeg krydser alt hvad krydses kan, for at han selv har vendt sig til mandag.
Det ville da være rart hvis du kunne slippe for et kejsersnit, men hvordan har du det ellers med tanken?
Husk hvis du har brug for at snakke, er jeg der .

Vi har snakket meget om det siden i går, og nu føler jeg hikke, spark osv samme sted som jeg plejer, så jeg har en mistanke om at han har rykket sig det stykke tilbage i løbet af natten. Men nu må vi se mandag. Vi er i hvert fald blevet enige om at et kejsersnit er helt okay, ikke mindst for at vi så kan forberede os på at det er sådan en fødsel, i stedet for at gå og være bange for at han vender sig igen eller at jeg skal føde numsen først.

Så alt i alt er jeg helt okay med det, hvis det bliver KS. Ikke mindst fordi at vi så får en afklaring, og jeg har noget konkret at forholde mig til. Var snot-forvirret i går!!

Og så har jeg bare frygtelig ondt i maven i dag, der hvor lægen havde fat Men det hører jo med, og det var et forsøg værd

Anmeld

21. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

Øv, at han alligevel vendte forkert, men trods alt godt at de fandt ud af det nu, og ikke først under fødslen. Held og lykke på mandag, og håber I ender med en beslutning som du har det godt med .

Tak for det Jeg vil egentlig havde det godt med begge dele - bare jeg ved hvad jeg kan forvente af en fødsel - enten at det kan blive helt normalt, eller også at jeg ved han ikke vil vende sig og at det skal være kejsersnit. Bare han kommer godt ud af maven og har det godt Så kan jeg godt leve med et grimt ar og en periode hvor jeg ikke må så meget pga helingen... Alt for min lille dreng

Anmeld

21. april 2012

NNL

baby84 skriver:

puha det lyder ikke sjovt. kan godt forstå at tankerne kører rundt. krydser for at han når at vende sig.

Tak for de krydsede fingre

Anmeld

21. april 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Øv bøv  Her krydser jeg også fingre for, at han får vendt sig om! Men ellers er det super, at du er okay med kejsersnit!

Også tak for de krydsede fingre til dig Jeg vil bare gerne have en afklaring, så må jeg forholde mig til om det er det ene eller det andet - bare han kommer helskindet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.