spørgsmål til udstyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

crille

Syntes du har fået gode svar på dine spørgsmål, så byder blot ind med et enkelt bud: 

En mulighed for et puslebord der er bredt og har god plads til mange ting er at købe to kommoder fra ikea og sætte dem sammen ryg mod ryg. Det har vi gjort.. Så er der plads til alt hvad vi skal bruge i skufferne. Det er nemt at komem til og der er plads til at have hvad man bruger ved siden af puslepuden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

jeg er idag 15+0 og trangen til at begynde at købe melder sig, så her er lidt spørgsmål..

jeg vil gerne have et puslebord med plads ved siden af puden så man kan have vaskefad og kurv osv stående.. hvor finder jeg et ? gerne brugt og ikke for dyrt ?

og evt hvad er højden på et helt almindeligt puslebord ?

jeg har i bilka og på apoteket set en thermometer sut, har i erfaringer med dem ? kan de bruges til babyer ? eller hvad ville i anbefale der ?

igen bilka, de har en del billigt tøj ret tit men noget af det er ret tyndt, kan man bruge det eller kan det blive for billigt og for tyndt ?

og evt farve eller mønster forslag til baby tøj som kan gå til begge køn.. vi skal ikke vide kønnet før fødslen..

hvor stort eller småt skal det første tøj være til sådan en nyfødt ?

I babysam har de et

det er på tilbud til 1300 kr mener jeg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2012

Princesspigen

LilleLene skriver:

I babysam har de et

det er på tilbud til 1300 kr mener jeg 

det er flot, tak skal du have

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

så lidt da

Ellers hvis du vil gøre det billigere kan du købe en kommode i en genbrug, og så selv sætte en plade ovenpå, så kan den jo blive den størrelse du vil have

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

så lidt da

Ellers hvis du vil gøre det billigere kan du købe en kommode i en genbrug, og så selv sætte en plade ovenpå, så kan den jo blive den størrelse du vil have

Anmeld

22. april 2012

birthee

crille skriver:

Syntes du har fået gode svar på dine spørgsmål, så byder blot ind med et enkelt bud: 

En mulighed for et puslebord der er bredt og har god plads til mange ting er at købe to kommoder fra ikea og sætte dem sammen ryg mod ryg. Det har vi gjort.. Så er der plads til alt hvad vi skal bruge i skufferne. Det er nemt at komem til og der er plads til at have hvad man bruger ved siden af puslepuden  

Så har man nemlig også kommoderne til senere

Anmeld

22. april 2012

Princesspigen

LilleLene skriver:

så lidt da

ja det er jo så rigtigt nok  hihi

havde jeg ik lige tænkt på

Anmeld

22. april 2012

LilleLene

Princesspigen skriver:

ja det er jo så rigtigt nok  hihi

havde jeg ik lige tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.