spørgsmål til udstyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.811 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Princesspigen

jeg er idag 15+0 og trangen til at begynde at købe melder sig, så her er lidt spørgsmål..

jeg vil gerne have et puslebord med plads ved siden af puden så man kan have vaskefad og kurv osv stående.. hvor finder jeg et ? gerne brugt og ikke for dyrt ?

og evt hvad er højden på et helt almindeligt puslebord ?

jeg har i bilka og på apoteket set en thermometer sut, har i erfaringer med dem ? kan de bruges til babyer ? eller hvad ville i anbefale der ?

igen bilka, de har en del billigt tøj ret tit men noget af det er ret tyndt, kan man bruge det eller kan det blive for billigt og for tyndt ?

og evt farve eller mønster forslag til baby tøj som kan gå til begge køn.. vi skal ikke vide kønnet før fødslen..

hvor stort eller småt skal det første tøj være til sådan en nyfødt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

kan svare på et par af dine spørgsmål...

termometer sutten er ik ret god... vi havde en på mit job... og har smidt den ud da den svingede et par grader da vi tjekkede den på den samme 4 gange... men kan der imod sige at øre termometer er godt til de lidt større og et almindeligt numsetermometer med bøjelig spids er godt til de helt små (det er også mest pricist)

jeg har selv købt bodyer i bilka... og ogaå et par dragter... og ja de er ret tynde i stoffet... men det er jo også begrænset hvor længe de små kan passe det... men det tøj jeg har købt mest af har været brugt... her inde og på facebook...

når i ikke vil vide kønnet så er det jo "bare" at købe tøj i farver der kan gå til begge køn til at starte med...

det er meget forskelligt hvad størrelse en nyfødt bruger... da de jo ik bliver født lige store jeg har købt en lille smule i 56 og lidt (læs MEGET) I 62.... størstedelen er købt brugt... og dejlig billigt...   nogle babyer passer str. 50 når de kommer ud... hvor andre springer den størrelse over... stod med en body i 50 i den ene hånd og en i 56 i den anden og besluttede at størrelses forskellen var så lille at vores de første uger godt kunne havde lidt for stort tøj på... da det jo mest er dragter og bodyer til de helt nye

håber det kunne hjælpe

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

kan svare på et par af dine spørgsmål...

termometer sutten er ik ret god... vi havde en på mit job... og har smidt den ud da den svingede et par grader da vi tjekkede den på den samme 4 gange... men kan der imod sige at øre termometer er godt til de lidt større og et almindeligt numsetermometer med bøjelig spids er godt til de helt små (det er også mest pricist)

jeg har selv købt bodyer i bilka... og ogaå et par dragter... og ja de er ret tynde i stoffet... men det er jo også begrænset hvor længe de små kan passe det... men det tøj jeg har købt mest af har været brugt... her inde og på facebook...

når i ikke vil vide kønnet så er det jo "bare" at købe tøj i farver der kan gå til begge køn til at starte med...

det er meget forskelligt hvad størrelse en nyfødt bruger... da de jo ik bliver født lige store jeg har købt en lille smule i 56 og lidt (læs MEGET) I 62.... størstedelen er købt brugt... og dejlig billigt...   nogle babyer passer str. 50 når de kommer ud... hvor andre springer den størrelse over... stod med en body i 50 i den ene hånd og en i 56 i den anden og besluttede at størrelses forskellen var så lille at vores de første uger godt kunne havde lidt for stort tøj på... da det jo mest er dragter og bodyer til de helt nye

håber det kunne hjælpe

mange tak for dine svar, det hjalp en del  

men købe tøj brugt, gør jeg gerne men jeg er ikke sikker på hvilke kadogori her inde jeg skal kikke under ?

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

mange tak for dine svar, det hjalp en del  

men købe tøj brugt, gør jeg gerne men jeg er ikke sikker på hvilke kadogori her inde jeg skal kikke under ?

kig i både drenge og pige... der er nogle ting i begge kategorier der dur til begge køn... jeg har købt et sær med tigerdyr fra en "drenge tøjs tråd" til vores pige... det er så fordi faren her hjemme eeeeelllllsker tigerdyr...

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

kig i både drenge og pige... der er nogle ting i begge kategorier der dur til begge køn... jeg har købt et sær med tigerdyr fra en "drenge tøjs tråd" til vores pige... det er så fordi faren her hjemme eeeeelllllsker tigerdyr...

ihh hvor hyggeligt

lyder underligt, men har mange ting at lære om den her side endnu, hvordan finder jeg helt precis de kadogorier ?

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

ihh hvor hyggeligt

lyder underligt, men har mange ting at lære om den her side endnu, hvordan finder jeg helt precis de kadogorier ?

det er helt i orden at spærge... oppe i den orange bjælke, næsten helt henne i højre side står der debatter... den klikker du på

der kan du finde alle debat kategorier her inde...

hvis du køre helt ned er der en "overskrift" der hedder køb og salg... der er forskellige kategorier på ting til salg... bla. baby udstyr, og børnetøj

i børne tøj er der kategorier pige, drenge og neutralt...

men kig i alle 3 selvom du leder efter neutralt for der er noget neutralt i mange af trådene...

du kan også finde din termins gruppe hvis ik du har fundet den

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

det er helt i orden at spærge... oppe i den orange bjælke, næsten helt henne i højre side står der debatter... den klikker du på

der kan du finde alle debat kategorier her inde...

hvis du køre helt ned er der en "overskrift" der hedder køb og salg... der er forskellige kategorier på ting til salg... bla. baby udstyr, og børnetøj

i børne tøj er der kategorier pige, drenge og neutralt...

men kig i alle 3 selvom du leder efter neutralt for der er noget neutralt i mange af trådene...

du kan også finde din termins gruppe hvis ik du har fundet den

termins gruppen er fundet  

var bare de andre der, plejer at sidde og bladre i siderne for at finde debatter fra de rigtige kadogorier, ret besværligt  

men tak for hjælpen

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

termins gruppen er fundet  

var bare de andre der, plejer at sidde og bladre i siderne for at finde debatter fra de rigtige kadogorier, ret besværligt  

men tak for hjælpen

ja det er rigtig besværligt...

har du været inde og taste på din profil at du er gravid og termin og alt det... så du kan følge med på forsiden i hvor langt du er og få link om den uge du er i??

Anmeld

20. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg er idag 15+0 og trangen til at begynde at købe melder sig, så her er lidt spørgsmål..

jeg vil gerne have et puslebord med plads ved siden af puden så man kan have vaskefad og kurv osv stående.. hvor finder jeg et ? gerne brugt og ikke for dyrt ?

og evt hvad er højden på et helt almindeligt puslebord ?

jeg har i bilka og på apoteket set en thermometer sut, har i erfaringer med dem ? kan de bruges til babyer ? eller hvad ville i anbefale der ?

igen bilka, de har en del billigt tøj ret tit men noget af det er ret tyndt, kan man bruge det eller kan det blive for billigt og for tyndt ?

og evt farve eller mønster forslag til baby tøj som kan gå til begge køn.. vi skal ikke vide kønnet før fødslen..

hvor stort eller småt skal det første tøj være til sådan en nyfødt ?

jeg vil gerne have et puslebord med plads ved siden af puden så man kan have vaskefad og kurv osv stående.. hvor finder jeg et ? gerne brugt og ikke for dyrt ? Dba, ikea, gul og gratis

og evt hvad er højden på et helt almindeligt puslebord ? ca 90

jeg har i bilka og på apoteket set en thermometer sut, har i erfaringer med dem ? kan de bruges til babyer ? eller hvad ville i anbefale der ? Kunne aldrig finde på at bruge andet end numse tremometer det er det eneste der er præcis

igen bilka, de har en del billigt tøj ret tit men noget af det er ret tyndt, kan man bruge det eller kan det blive for billigt og for tyndt ? Det er fin kvalitet man kan jo altid gi et par strømpebukser inden under

og evt farve eller mønster forslag til baby tøj som kan gå til begge køn.. vi skal ikke vide kønnet før fødslen.. Det er jo meget forskelligt hva man syntes går til begge dele.. For mig er det kun hvid og sandfarve

hvor stort eller småt skal det første tøj være til sådan en nyfødt ? Køb et par sæt i 50 og lidt mere i 56.. Når du står med babyen er det nemmere og købe tøj der passer og hvis du får en pige så vil du alligevel ud og købe tøsetøj så lad være med at købe en masse på forhånd.. Det samme gælder self en dreng

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

ja det er rigtig besværligt...

har du været inde og taste på din profil at du er gravid og termin og alt det... så du kan følge med på forsiden i hvor langt du er og få link om den uge du er i??

hver gang jeg prøver går det ned så det ikke bliver gemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.