spørgsmål til udstyr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

jeg er idag 15+0 og trangen til at begynde at købe melder sig, så her er lidt spørgsmål..

jeg vil gerne have et puslebord med plads ved siden af puden så man kan have vaskefad og kurv osv stående.. hvor finder jeg et ? gerne brugt og ikke for dyrt ? Dba, ikea, gul og gratis

og evt hvad er højden på et helt almindeligt puslebord ? ca 90

jeg har i bilka og på apoteket set en thermometer sut, har i erfaringer med dem ? kan de bruges til babyer ? eller hvad ville i anbefale der ? Kunne aldrig finde på at bruge andet end numse tremometer det er det eneste der er præcis

igen bilka, de har en del billigt tøj ret tit men noget af det er ret tyndt, kan man bruge det eller kan det blive for billigt og for tyndt ? Det er fin kvalitet man kan jo altid gi et par strømpebukser inden under

og evt farve eller mønster forslag til baby tøj som kan gå til begge køn.. vi skal ikke vide kønnet før fødslen.. Det er jo meget forskelligt hva man syntes går til begge dele.. For mig er det kun hvid og sandfarve

hvor stort eller småt skal det første tøj være til sådan en nyfødt ? Køb et par sæt i 50 og lidt mere i 56.. Når du står med babyen er det nemmere og købe tøj der passer og hvis du får en pige så vil du alligevel ud og købe tøsetøj så lad være med at købe en masse på forhånd.. Det samme gælder self en dreng

hej med dig

tak for dine svar, igen en stor hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

hver gang jeg prøver går det ned så det ikke bliver gemt

har du prøvet at skrive til en moderator???

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Kay skriver:

har du prøvet at skrive til en moderator???

det kan være min pc da den ikke altid arbejder helt op tu date..

der skal ikke meget til at det går galt for den... tror jeg skal forsøge på kærestens pc en dag..

Anmeld

20. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hej med dig

tak for dine svar, igen en stor hjælp

Så lidt.. Kan bare huske hvordan det jeg havde købt i neutral blev puttet bagerst i skabet og aldrig brugt.. Min lille pige sku jo være en rigtig lille lyserød gris og ikke i de kedelige hvide dragter

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Så lidt.. Kan bare huske hvordan det jeg havde købt i neutral blev puttet bagerst i skabet og aldrig brugt.. Min lille pige sku jo være en rigtig lille lyserød gris og ikke i de kedelige hvide dragter

hihi okay... tror jeg forresten du har nævnt før

det er heller ikke meget tøj vi skal købe selv, ved vi får meget og så skal jeg jo nok på shopping når den lille er kommet

Anmeld

20. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hihi okay... tror jeg forresten du har nævnt før

det er heller ikke meget tøj vi skal købe selv, ved vi får meget og så skal jeg jo nok på shopping når den lille er kommet

Garanteret, det er jo et spørgsmål der tit dukker op.... Ja også får man jo et hav af gaver

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Garanteret, det er jo et spørgsmål der tit dukker op.... Ja også får man jo et hav af gaver

bonus familien har snakket om at holde baby shower for mig..  kunne være mega hyggeligt..

Anmeld

20. april 2012

L&V

Princesspigen skriver:

bonus familien har snakket om at holde baby shower for mig..  kunne være mega hyggeligt..

Ih hvor hyggeligt Det håber jeg du får

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ih hvor hyggeligt Det håber jeg du får

ja jeg syndes ihværtifal det lyder hyggeligt

Anmeld

20. april 2012

Kay

Princesspigen skriver:

det kan være min pc da den ikke altid arbejder helt op tu date..

der skal ikke meget til at det går galt for den... tror jeg skal forsøge på kærestens pc en dag..

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.