Vil I vide, hvad vi skal have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Skønt med en artig dreng fra starten af - han skal nok blive en god lillebror

Det satser vi på!

Sådan et rigtigt møgforkælet sidste barn, som moderen ikke vil lade flytte hjemmefra samtidig med, at hun har SÅÅ ondt af ham, fordi han jo er en dreng og ikke kan finde ud af noget som helst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Det satser vi på!

Sådan et rigtigt møgforkælet sidste barn, som moderen ikke vil lade flytte hjemmefra samtidig med, at hun har SÅÅ ondt af ham, fordi han jo er en dreng og ikke kan finde ud af noget som helst!

Ja nemlig - det lyder helt perfekt! Eller - måske endnu mere perfekt hvis han havde været en lille efternøler som i havde fået om 10 år eller sådan noget. Som aldrig flytterhjemme fra, som ikke må få kærester og hvis madpakke bliver smurt til han er 30, som også et alderen for første øl

Anmeld

21. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Ja nemlig - det lyder helt perfekt! Eller - måske endnu mere perfekt hvis han havde været en lille efternøler som i havde fået om 10 år eller sådan noget. Som aldrig flytterhjemme fra, som ikke må få kærester og hvis madpakke bliver smurt til han er 30, som også et alderen for første øl

Hehe, ja lige sådan en!

Anmeld

22. april 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Det satser vi på!

ÅH gud Pia! Det var lige mine 2 yngste brødre du beskrev der!!! De ernæsten 14 og 16... 

Anmeld

22. april 2012

MorEllen

Tillykke Jeg er selv vokset op i en søskenflok med to drenge og to piger, og kan godt huske den stooore glæde da min mor sagde, at jeg endelig havde fået en lillesøster Så forstår godt at Oliver brølede i telefonen Held og lykke med ræsten af graviditeten!!

Anmeld

22. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

ÅH gud Pia! Det var lige mine 2 yngste brødre du beskrev der!!! De ernæsten 14 og 16... 

Hehe, ja og min egen lillebror, som flyttede hjemmefra for et halvt år siden i en alder af 23 år!

Anmeld

22. april 2012

piadas

MyLille skriver:

Tillykke Jeg er selv vokset op i en søskenflok med to drenge og to piger, og kan godt huske den stooore glæde da min mor sagde, at jeg endelig havde fået en lillesøster Så forstår godt at Oliver brølede i telefonen Held og lykke med ræsten af graviditeten!!

Haha, dejligt med en der selv har været der!

Tak for lykønskningerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.