Vil I vide, hvad vi skal have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

_-Kathrine-_

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Jaaah mand! Tillykke med lillebror i mavsen. Hvor er det bare godt altså - du kunne ikke have planlagt det bedre. Fire unger - to og to,dreng-pige, pige-dreng. Det blir SÅ fedt! Og han er sandelig ikke blufærdig den lille? En rigtig dreng

Tak!

Ja, en dreng i hver ende til at passe på pigerne!

Hehe, nej han er vist overhovedet ikke blufærdig! Med det samme hun kørte scanneren derned, var der gevinst! Der gik ikke to sekunder, før hun spurgte, om vi kunne se, hvad det var!

Men det var jo dejligt, for da vi var til kønsscanning med Ida, skulle jeg både drikke vand, tisse, spise en karamel og hoppe, før hun gad vise, hvad hun var for en!

Anmeld

20. april 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Stort tillykke med lillebror

Tak, Kathrine!

Anmeld

20. april 2012

JonTri

piadas skriver:

Så må vi se, om vi kan finde en dag i maj. Men det skal jo helst være en fredag for mit vedkommende, for jeg arbejder de andre dage...kan det mon lade sig gøre?

Ja da jeg har masser af tid...

Anmeld

20. april 2012

piadas

JonTri skriver:

Ja da jeg har masser af tid...

Så må vi lige have lavet en tråd med det! Det kan jo være, nogle af de andre også kan spise en burger!

Anmeld

20. april 2012

Line Højdal

Stort tillykke - hvor er det bare super med 2 af hver og jeg kan godt forstå du blev rørt!! Og det er da bare perfekrt for Oliver

Tilykke med lillebror

Anmeld

21. april 2012

Sofia

Har jo set det på face - men også lige et tillykke her

Anmeld

21. april 2012

piadas

Pipkukkeren skriver:

Stort tillykke - hvor er det bare super med 2 af hver og jeg kan godt forstå du blev rørt!! Og det er da bare perfekrt for Oliver

Tilykke med lillebror

Ja, jeg har altid drømt om to af hver, så det er bare perfekt!

Anmeld

21. april 2012

piadas

Sofia skriver:

Har jo set det på face - men også lige et tillykke her

Jamen, tak alligevel!

Anmeld

21. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Tak!

Ja, en dreng i hver ende til at passe på pigerne!

Hehe, nej han er vist overhovedet ikke blufærdig! Med det samme hun kørte scanneren derned, var der gevinst! Der gik ikke to sekunder, før hun spurgte, om vi kunne se, hvad det var!

Men det var jo dejligt, for da vi var til kønsscanning med Ida, skulle jeg både drikke vand, tisse, spise en karamel og hoppe, før hun gad vise, hvad hun var for en!

Skønt med en artig dreng fra starten af - han skal nok blive en god lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.