Vil I vide, hvad vi skal have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

piadas

Ejjjjj hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke!! Kirstine skal jo her om en mdr.s tid have en lillesøster hjemme hos sin far, og jeg ved at hun GLÆDER sig som en sindsyg da hun jo har to lillebrødre allerede (de er super hurtige hjemme hos dem). Så jeg forstår til fulde Olivers begejstring!

Tillykke!!

Tak!

Jeg vidste slet ikke, at Kirstine skulle være storesøster igen! Fedt for hende - de har da også været tidligt ude! Så vidt jeg husker, fødte hun i november/december? Så der bliver vel højst 1½ år imellem?

Dejligt at du kan sætte dig ind i det. Jeg føler nærmest, at jeg får det til at lyde som om en pige ikke er velkommen, men sådan er det jo ikke. Jeg er bare glad for at alle er glade nu - og ingen er skuffede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Rødhætte

piadas skriver:

Jeg har så meget lyst til at drille jer og vente med at skrive det til i aften!

Men jeg må hellere lade være med at være ond!

Oliver var jo ikke med, fordi han skulle til fodbold, så vi ringede til ham, da det var overstået. Der lød et kæmpebrøl i telefonen og så et JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Så kan I næsten gætte det, kan I ik'?

Oliver, Zilan og Ida skal nemlig have en lillebror. Zilan synes, det er dejligt, så har hun både en lillebror og lillesøster, og Oliver er bare helt oppe at køre!

Jeg blev så rørt, da hun sagde, at det er en dreng, at jeg gav mig til at tude, fordi jeg ved, hvor meget det betyder for Oliver, at han ikke skal være ene hane i kurven.

Og så gør det jo heller ikke noget, at mit gen får balance mellem kønnene!

I får lige et par billeder af ham!

Stort tillykke med den lille dreng i mavsen

Anmeld

20. april 2012

JonTri

piadas skriver:

Tak!

Ja, det var da en god ide - det må vi lige have arrangeret!

Jeps jeg er klar... men det skal være snart, som i maj... ... min bror har mailet dig i dag forøvrigt

Anmeld

20. april 2012

AnneBJ

Ih mand - I er simpelthen så seje Pia!! pisselækre børn laver I, og så endda 2 af hver! Ja undskyld, men jeg er altså lidt misundelig!! 

Har Zilan og Oliver forslag til navne?? 

Jeg glæder mig til at følge med, og se ham, når han engang popper ud ham lillebror!

Anmeld

20. april 2012

Janni.

Ej hvor dejligt, tillykke med en dejlig lillebror 

Anmeld

20. april 2012

piadas

Rødhætte skriver:

Stort tillykke med den lille dreng i mavsen

Tak!

Anmeld

20. april 2012

piadas

JonTri skriver:

Jeps jeg er klar... men det skal være snart, som i maj... ... min bror har mailet dig i dag forøvrigt

Så må vi se, om vi kan finde en dag i maj. Men det skal jo helst være en fredag for mit vedkommende, for jeg arbejder de andre dage...kan det mon lade sig gøre?

Anmeld

20. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Ih mand - I er simpelthen så seje Pia!! pisselækre børn laver I, og så endda 2 af hver! Ja undskyld, men jeg er altså lidt misundelig!! 

Har Zilan og Oliver forslag til navne?? 

Jeg glæder mig til at følge med, og se ham, når han engang popper ud ham lillebror!

Ja, vi synes også selv, at vi er lidt seje!

Mit planlægningsgen trives i hvert fald i bedste velgående!

Jeg har læst mig til, at det ideelle er at få en dreng først, 3-4 år senere skal man så have en pige, for at det bliver ideelt. Der er 3 år og 2 mdr. mellem Oliver og Zilan, så det passer jo.

Dernæst siger de kloge jo, at hvis man får børn tæt på hinanden, er det bedst at få en pige først og en dreng bagefter, fordi pigen ellers indhenter drengen, fordi de jo udvikler sig hurtigere.

Okay, nu lyder det som om vi har planlagt det hele, og det har vi jo ikke...langt fra, for vi har jo bøvlet med at få de unger! Men det er jo meget godt ramt alligevel, ik'?!

Ja, de har begge to forslag til navne - det har vi vist allesammen, men det er svært, når 4 skal blive enige om ét navn! Og så er det jo ikke engang kun ét navn, for vi skal jo både have fundet et kurdisk og et dansk navn! Godt vi har lang tid til at finde et!

Anmeld

20. april 2012

piadas

Janni. skriver:

Ej hvor dejligt, tillykke med en dejlig lillebror 

Tak tak!

Anmeld

20. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Jeg har så meget lyst til at drille jer og vente med at skrive det til i aften!

Men jeg må hellere lade være med at være ond!

Oliver var jo ikke med, fordi han skulle til fodbold, så vi ringede til ham, da det var overstået. Der lød et kæmpebrøl i telefonen og så et JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Så kan I næsten gætte det, kan I ik'?

Oliver, Zilan og Ida skal nemlig have en lillebror. Zilan synes, det er dejligt, så har hun både en lillebror og lillesøster, og Oliver er bare helt oppe at køre!

Jeg blev så rørt, da hun sagde, at det er en dreng, at jeg gav mig til at tude, fordi jeg ved, hvor meget det betyder for Oliver, at han ikke skal være ene hane i kurven.

Og så gør det jo heller ikke noget, at mit gen får balance mellem kønnene!

I får lige et par billeder af ham!

Jaaah mand! Tillykke med lillebror i mavsen. Hvor er det bare godt altså - du kunne ikke have planlagt det bedre. Fire unger - to og to,dreng-pige, pige-dreng. Det blir SÅ fedt! Og han er sandelig ikke blufærdig den lille? En rigtig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.