Det med om de får sovet nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Zeus

Zafir skriver:

ush... :-S Det er hverken larm eller noget, der vækker Frigg... jeg aner faktisk ikke hvad der vækker hende.

Men typisk at hun så snupper en lang lur, hvis I skal noget

Måske hun har vænnet sig til at vågne på det tidspunkt? Det kan man jo også komme til at gøre som voksen, så mon ikke hun også kan det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Zafir

Zeus skriver:

Jeg tror heller ikke der er noget der vækker hende som sådan, tror simpelthen hun bliver udhvilet om natten, ved at sove så mange timer i træk..

Men jeg ville nu ikke bytte med Friggs soverutiner, for jeg er som regel færdig kl.19, så hun må endelig ikke komme senere i seng

Hehe Men hvis hun sov 3 timer til frokost Så ville du måske ikke være så smadret om aften?!...

Det kan man aldrig vide...

Men jeg syntes også jeg er lidt smadret om aftenen

Anmeld

19. april 2012

Zafir

Zeus skriver:

Måske hun har vænnet sig til at vågne på det tidspunkt? Det kan man jo også komme til at gøre som voksen, så mon ikke hun også kan det?

hun vågner på ALLE tidspunkter... I perioder er det omkring kl. 7. LUKSUS og skønt...
og i perioder er det alle tider, fra kl. mega bæ til kl. 8 om morgenen ... SÅ mystisk.

Anmeld

19. april 2012

Zeus

Zafir skriver:

hun vågner på ALLE tidspunkter... I perioder er det omkring kl. 7. LUKSUS og skønt...
og i perioder er det alle tider, fra kl. mega bæ til kl. 8 om morgenen ... SÅ mystisk.

Jeg mener der om natten? Ligesom nogen rygere vågner hver nat kl.03 for at ryge en smøg, også falder i søvn igen bagefter..?

Mener i hvert fald at have læst, at hvis deres søvnrytme om natten bliver/er ødelagt, så skal man starte forfra med at lære dem at sove igennem.. Men hvordan man så lige gør det

Anmeld

19. april 2012

Zafir

Zeus skriver:

Jeg mener der om natten? Ligesom nogen rygere vågner hver nat kl.03 for at ryge en smøg, også falder i søvn igen bagefter..?

Mener i hvert fald at have læst, at hvis deres søvnrytme om natten bliver/er ødelagt, så skal man starte forfra med at lære dem at sove igennem.. Men hvordan man så lige gør det

Hmmm... altså Frigg sover ret meget igennem. Hun vågner ikke desideret om natten. - andet end i de perioder, hvor hun er vågen 1-3 timer. Og det bare er UMULIGT at få hende til at falde i søvn igen..
det er sku ikke tila t blive klog på altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.