Tårnhøjt aborttal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Dorthe1986

l.kjoeller skriver:

Ja det skulle man ikke tro folk ville frivilligt vel. Kender ikke desto mindre flere der har fået 4 -5 stykker . har svært ved at forstå man skærer ned alle steder men man stadig kan få så mange gratis aborter herhjemme.

Lige et spørgsmål: Hvis man så har fået de antal borter man få gratis, hvad så hvis man gik hen og blev gravid igen, men så ikke havde råd til aborten? Skulle en kvinde så tvinges til at gennemføre graviditeten og blive mor? Tænker bare på om det er godt i længden for de børn det ender med at gå ud over.

Men er helt enig med dig i, at det er noget svineri at bruge det som prævention. Men tænker at det måske var bedre, at tilbyde en klips på æggelederne..... hvis sådan en altså kan fixes tilbage igen, hvis man skulle ønske dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

l.kjoeller

Dorthe1986 skriver:

ingods

Lige et spørgsmål: Hvis man så har fået de antal borter man få gratis, hvad så hvis man gik hen og blev gravid igen, men så ikke havde råd til aborten? Skulle en kvinde så tvinges til at gennemføre graviditeten og blive mor? Tænker bare på om det er godt i længden for de børn det ender med at gå ud over.

Men er helt enig med dig i, at det er noget svineri at bruge det som prævention. Men tænker at det måske var bedre, at tilbyde en klips på æggelederne..... hvis sådan en altså kan fixes tilbage igen, hvis man skulle ønske dette

Nej kan godt se den ikke er så lige til. syns bare stadig det er svineri

Anmeld

20. april 2012

Dorthe1986

l.kjoeller skriver:

Nej kan godt se den ikke er så lige til. syns bare stadig det er svineri

Helt enig

Anmeld

20. april 2012

raca

l.kjoeller skriver:

Ja det skulle man ikke tro folk ville frivilligt vel. Kender ikke desto mindre flere der har fået 4 -5 stykker . har svært ved at forstå man skærer ned alle steder men man stadig kan få så mange gratis aborter herhjemme.

kender INGEN der har fået en abort.. slet ingen.

Anmeld

20. april 2012

Nettemor

Jeg så det godt nok. Det var da helt vildt.

Jeg tro simpelthen det skyldes uvidenhed.

Jeg tvivler på at disse kvinder er klar over hvor enkelt man kan beskytte sig mod graviditet og generelt sygdomme. Jeg tvivler også på at disse kvinder er klar over hvad konskvens det kan have for deres krop med alle disse aborter..

Anmeld

20. april 2012

l.kjoeller

raca skriver:

Ø

kender INGEN der har fået en abort.. slet ingen.

Ok .det er dejlig at høre. personlig har jeg heller Aldrig fået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.