Gravid af sæd finger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Rosengreen

varsel-endt-barsel skriver:

7 dage kan de overleve!!!
... Og det er så vist også det eneste jeg kan huske fra dengang jeg havde biologi på hf!

Hihi!! samme her  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

... Og det er så vist også det eneste jeg kan huske fra dengang jeg havde biologi på hf!

Ja mente nok det var sådan noget mente 5 eller 7 men kunne ikke huske det med sikkerhed så blev enig med mig selv at jeg hellere bare måtte skrive at de godt kunne overleve de 4 dage

Anmeld

19. april 2012

twinny

Hehe.. Så har du jo lært lidt..

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Nej de er skam nået "ind i dig", ikke lege med sperm hvis du ikk er på p-piller Og du kan sagtens blive gravid, du kan ALTID blive gravid faktisk.. Der er nogen som virkelig må planlægge til mindste detalje for at blive gravide også der dem der bare blir gravide, bare de kigger på hinanden!

Ja der er virkelig forskel. Nogle bliver bare gravide af det mindste, hvorimod der skal noget mere til ved andre.

7 dage - Waauw. Det er mange dage. Men det afhænger nok også fra individ til individ!

Anmeld

19. april 2012

elin1976

Anonym skriver:

Ja der er virkelig forskel. Nogle bliver bare gravide af det mindste, hvorimod der skal noget mere til ved andre.

7 dage - Waauw. Det er mange dage. Men det afhænger nok også fra individ til individ!

Altså som udgangs punkt er det 7 dage. Og jeg tror det er normalen.
Nu ved jeg ikke hvornår denne "sæd-finger" kom på besøg, men har du overvejet fortrydelsespiller?

Anmeld

19. april 2012

Princesspigen

Nettemor skriver:

Ja du kan blive gravid på den måde. Selvfølgelig er sandsynligheden ikke nær så stor som hvis han kommer i díg men den er der. Man kan også blive gravid af præsperm så den med at han trækker sig ud inden han kommer duer altså ikke som prævention.

Jeg kan ikke huske hvor længe det er sædcellerne kan overleve i dig. Men jo længere der går jo mindre bliver sandsynligheden for at de stadig lever. Men4 dage mener jeg godt de kan overleve..

jeg har hørt det kan leve oppe i en i op til 5 dage..  

Anmeld

19. april 2012

Rockertand

Så er du nok halv-gammel, og der er kommet ny viden til siden da

Sæd kan holde 3-5 dage (der er set enkelte super-eksempler på op til 7 dage, men de er meeeeget sjældne) - men som almindelig fertil mand sammenholdt med den generelt nedadgående kurve for mænds fertilitet, så skal man ikke stikke næsen op efter mere end 2-3 dage med gennemsnitssæd.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Kan man selv gøre noget for at medvirke til at blive gravid? Til at "hjælpe" sæden op?

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Anonym skriver:

Kan man selv gøre noget for at medvirke til at blive gravid? Til at "hjælpe" sæden op?

Vil du gerne være gravid?? For så har jeg misforstået tråden fuldstændig...

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

nej det var bare lige noget helt andet jeg kom til at tænke på, nu når vi snakkede om sædceller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.