Gravid af sæd finger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.043 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. april 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg har et spørgsmål jeg hååber i kan hjælpe med!

Jeg er 18 år, og er lige begyndt at have sex med min kæreste, efter vi har været sammen i 9 mdr. Vi har selvfølgelig været sammen på andre måder ;P

Mit spørgsmål går på, om man kan blive gravid, hvis han kommer ud på min mave, tager en klat af det sæd på fingeren, og giver mig finger (så han på den måde bruger det som glidecreme)?

Mit næste spørgsmål er så, at jeg først har ægløsning om 4 dage, om jeg så stadig har chance for at blive gravid?

Håber i kan hjælpe!

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Nettemor

Ja du kan blive gravid på den måde. Selvfølgelig er sandsynligheden ikke nær så stor som hvis han kommer i díg men den er der. Man kan også blive gravid af præsperm så den med at han trækker sig ud inden han kommer duer altså ikke som prævention.

Jeg kan ikke huske hvor længe det er sædcellerne kan overleve i dig. Men jo længere der går jo mindre bliver sandsynligheden for at de stadig lever. Men4 dage mener jeg godt de kan overleve..

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Vi brugte nemlig kondom under samleje, men inden han kom tog han kondomet af, og lod det komme ud over mig. Derved er der ingen chance for presæd, men kun det med hans finger efter han fik udløsning.

Anmeld

19. april 2012

Anonym trådstarter

Hvad så egentlig hvis jeg går på toilettet 15 min. efter. Vil jeg så ikke tisse sædcellerne ud, hvis der er kommet nogen?

Ja jeg er godt nok lidt forvirret omkring det hele..

Anmeld

19. april 2012

Kofoed.

Nu kommer tid fra et andet hul desuden er der ingen garanti for, at du faktisk har ægløsning om 4 dage, nogen har det på 11 dage i cyklus, andre 20, man har bare sat 14. Dagen som standart, da det er der flest har det.

Anmeld

19. april 2012

Kofoed.

Tis ikke tid.

Anmeld

19. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hvad så egentlig hvis jeg går på toilettet 15 min. efter. Vil jeg så ikke tisse sædcellerne ud, hvis der er kommet nogen?

Tis og sæd har intet med hinanden at gøre

Tis kommer fra blæren og ud igennem urinrøret.

Sex har du i skeden og det er oz der sædcellerne vil være

Anmeld

19. april 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Som Kofoed skriver så er det ikke det samme hul tis kommer fra Og sædcellerne vil søge op..

Anmeld

19. april 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

Nej de er skam nået "ind i dig", ikke lege med sperm hvis du ikk er på p-piller Og du kan sagtens blive gravid, du kan ALTID blive gravid faktisk.. Der er nogen som virkelig må planlægge til mindste detalje for at blive gravide også der dem der bare blir gravide, bare de kigger på hinanden!

Anmeld

19. april 2012

elin1976

Nettemor skriver:

Ja du kan blive gravid på den måde. Selvfølgelig er sandsynligheden ikke nær så stor som hvis han kommer i díg men den er der. Man kan også blive gravid af præsperm så den med at han trækker sig ud inden han kommer duer altså ikke som prævention.

Jeg kan ikke huske hvor længe det er sædcellerne kan overleve i dig. Men jo længere der går jo mindre bliver sandsynligheden for at de stadig lever. Men4 dage mener jeg godt de kan overleve..

7 dage kan de overleve!!!
... Og det er så vist også det eneste jeg kan huske fra dengang jeg havde biologi på hf!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.